מיקור חוץ QA

היום אתם כבר לא חייבים להחזיק מחלקת QA משלכם רק בשביל לבצע בדיקות תוכנה. מיקור חוץ QA  מתאים לחברות הייטק, חברות ביטוח, גופים פיננסיים, חוברות שעוסקות במולטימדיה, יזמים ועוד. אם אתם נמצאים בתהליך של פיתוח תוכנה ותרצו לקבל חוות דעת של בודק QA מנוסה ומקצועי – מיקרו חוץ הוא הפתרון החכם. עם מיקור חוץ אתם נהנים משירות של מיטב אנשי המקצוע במחירים אטרקטיביים. יש שטוענים שמיקור חוץ מעניק לכם יתרון על פני המתחרים. יש לכם הזדמנות לייעל את הפעילות העסקית ולקבל עוד השבוע דוח בדיקה מפורט. 

חוסכים זמן עם מיקור חוץ QA 

העסקת עובד QA חדש תדרוש מכם לפרסם מודעת גיוס, לסנן מועמדים, לזמן מועמדים לראיונות, לפגוש את המועמדים, לתאם ראיונות עם צוות ההנהלה, לקיים ישיבות, להתמקח, להתלבט ועוד. הליך גיוס מלא של בודק תוכנה QA עשוי להימשך מעל חודש, מה עושים כאשר הזמן קצר, המלאכה מרובה ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחכות? מיקור חוץ QA חוסך לכם גם זמן וגם כסף. 

איש צוות מקצועי ומיומן מהיום להיום

הכשרה של עובד חדש גוזלת משאבים רבים. כל מעסיק יודע עד כמה הליך של העסקת עובד חדש רגיש, הפכפך, מתסכל ובמקרים רבים גם מסתיים בהפסד כספי. עם מיקור חוץ QA אתם מקבלים צוות מקצועי שמתאים לתחילת עבודה מידית. לאחר הדרכה קצרה אודות התוכנה שלכם והפרויקט הצוות מתחיל לעבוד ולהציג תוצאות. מיקור חוץ אידאלי במקרים בהם אתם זקוקים לאיש מקצוע באופן מידי, במצבים בהם דרוש תגבור וכהחלפה בתקופת חופשת לידה/חופשת מחלה/חופשה. 

חברות שעוסקות במיקרו חוץ יודעות איך להכשיר עובדים שמסוגלים להתחיל לעבוד במקום חדש במהירות. העובדים שמתורגלים במיקור חוץ יודעים איך לצלול פנימה אל הפרויקט, להציג ביצועים גבוהים ולעבור הלאה אל הפרויקט הבא.