מתנות לחנוכה לעובדים עם תרומה לקהילה ומיתוג משלכם

חנוכה הוא הזדמנות מעולה בשבילכם להעניק לעובדים שלכם את מלוא תשומת הלב המגיעה להם. זו הזדמנות נהדרת עבורכם ליצור חיבור נוסף וקרוב יותר עם העובדים המסורים שלכם. אז איך מביאים מתנה ממותגת וייחודית?

מתנות לחנוכה לעובדים עם תרומה לקהילה ומיתוג משלכם

אין כמו חגי ישראל, כדי להעניק מתנות קטנות לעובדים . בין אם זו מתנה לפסח, לחג השבועות, חג הסוכות או ראש השנה, תמיד יהיו מתנות שיתקבלו בברכה ויתאימו לכל עובד. הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות מתנות ייחודיות שהעובדים שלכם יאהבו.

מתנות לקידום העסק

מתנות לחנוכה , יכולות להניע את מי שעדיין לא לקוח שלכם ולהפוך אותו לכזה. למעשה, 80% מהצרכנים, אומרים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעשות עסקים עם חברה שמציעה חוויות מותאמות אישית.

שליחת המתנה הנכונה בזמן הנכון, יכולה להיות המניע עבור לקוחות פוטנציאליים לבצע פעולה רצויה, כגון השלמת רכישה, הרשמה לשירות או ביצוע שיחה על שיתוף פעולה.

מתנות עבור הלקוחות

גם לקוחות יכולים ליהנות ממתנה המתוזמנת היטב. זה יכול לגרום להם להבין שהעסק שלהם מוערך, לעודד אותם להמשיך בשירות שלהם או להפוך אותם לאוונגליסטים של המותג, ויש להם את הכוח להחזיר את החברה שלכם לראש הפירמידה במקרים שבהם עבר זמן מה מאז האינטראקציה האחרונה.

מתנות לחנוכה לעובדים

לקוחות, הם לא האנשים היחידים שעסקים צריכים לקחת בחשבון. במקרים רבים, המפתח לתוצאות מעולות של לקוחות מתחיל כבר באינטראקציה הראשונה.

מחקר מדווח ש- 57% מהאנשים טוענים שקבלת מתנה, גורמת להם להרגיש מוערכים יותר. אין ספק כי מתנות לחנוכה לעובדים הינה אחת מצורות הקידום האיכותיות והמוערכות ביותר שתוכלו לעשות עבור העובדים וכמובן עבור העסק שלכם.