פשפשים

פשפשים, הם מהמזיקים הכי מעצבנים שאפשר להתמודד איתם. הם קטנים מספיק כדי להתנייד בקלות וזריזים מספיק כדי להיקרא אקרובטיים. אז איך בכל זאת ניתן להדביר פשפשים ולמגר אותם אחת ולתמיד?

פשפשים 

הדברת פשפשים נעשית בבתים שיש בהם את המזיקים הלא בריאים הללו. הדברת פשפשים היא קריטית למי שרוצה להפחית את הסיכוי לפשפשים בחרדי הבית, בסלון וכמובן בכל רהיטי הבית השונים כמו ספות ומיטות.

הדברת פרעושים 

פרעושים מעדיפים, בדרך כלל, להתארח בעלי חיים. עם זאת, אם לחיית המחמד המשפחתית שלכם יש פרעושים, סביר להניח שהחצר, הבית והרהיטים שלכם יהיו המוקדים הבאים.

איך להיפטר מפרעושים בבית? 

אם חיית המחמד שלכם נושאת פרעושים בוגרים, הבית שלכם יכול להפוך למשתלה. ההערכה היא, שרק 5 אחוזים ממכת פרעושים יכולים להיות מיוחסים לפרעושים הבוגרים שמתארחים בחוסר רצון על חיית המחמד שלכם.

95 האחוזים הנותרים נחשבים לביצים, הזחלים והפקעות הפזורות ברחבי הבית שלכם. המשמעות היא שעליכם להתמודד עם הבעיה מכל הזוויות על מנת באמת למגר את הנגיעות.

לשם כך, עליכם לטפל בחיית המחמד שלכם ובסביבת המגורים שלה בו זמנית. בהתאם לגבולות חיית המחמד, ההדברה עשויה לכלול את כל הבית או החצר שלכם.

שירות הדברת פשפשים 

ישנן דרכים להתכונן להדברת תיקנים. כיום, אנשי מקצוע משתמשים, לרוב, בקוטלי חרקים לפיתיון ג'ל כדי לשלוט ולחסל תיקנים. הדבר מצריך הצבת חרוזים קטנים של פיתיון ג'ל באזורים שבהם ידועים או צפויים הג'וקים לאגור, לנסוע או לאכול.

בנוסף לניקיון הבית לפני ביקור שירותי מדבירים מומלצים, עליכם להתחייב לשמור על ביתכם מסודר ונקי ככל האפשר להצלחה ארוכת טווח. זה עוזר לחסל מקורות מזון עבור החרקים, מה שהופך את הפיתיון לאטרקטיבי יותר.