ניב נינבורג – כל מה אנחנו מחפשים בעולם ה-NFT

עולם ה-NFT הוא אומנם עולם יחסית חדש, אך כל מי שמכיר את עולם האינטרנט יודע שמדובר בתחום מאוד מתפתח, מאוד מתקדם, ועם השנים סביר להניח שזה רק יילך ויגדל. לכן, אם אנחנו רוצים לקחת חלק בעולם זה וליהנות ממה שהוא יכול להציע לנו, אז נרצה לעבוד עם אנשים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם, אנשים שיש להם ידע וניסיון בתחום ולא פחות חשוב, אנשים שמבינים אותו היטב. 

אחד מהם הוא ניב נינבורג . ניב מתעסק בעולם ה-NFT לא מעט, והוא יודע לחבר את העולם הזה למציאות. דרך שימוש בכלים ואמצעים אחרים, הוא יודע כיצד לחבר עולמות תוכן שונים אחד לשני, ובכך למעשה הוא יודע כיצד לעולם את עולם ה-NFT למשהו אמיתי, ממשי. 

צריך לומר, NFT זה תחום שנמצא בחיתוליו ולכן, הרבה מאוד מהמידע שמתפרסם במקורות שונים לא בהכרח מדויק ונכון. לכן רצוי לעבוד עם איש מקצוע שמכיר את התחום הזה לעומק ויודע לספק לנו את המידע הרלוונטי עבורנו. 

מדוע משתלם לעבוד עם ניב?

כשאנחנו מחפשים איש קשר לעולם תוכן בדמות NFT, אז באופן טבעי אנחנו מחפשים מישהו שאנחנו אוהבים את מה שהוא מציע לנו. אנחנו יכולים לסמוך עליו, אנחנו יכולים להרגיש בטוחים שאנו בידיים טובות ויש לו את הכלים והידע לעזור לנו להשתלב בתחום הזה ולהרוויח את מה שאנחנו רוצים. 

כאמור, ניב נינבורג הוא איש מקצוע שכזה. יש לו ידע נרחב בתחום, הוא ידע להסביר לנו מה הייחודיות של NFT, איך נכון להשתלב בתחום זה, איך אנחנו יכולים לשלב אותו בעולמות תוכן אחרים וכיצד אנחנו צריכים לגשת אל התהליך בשביל להשיג בסופו של דבר את מה שאנחנו רוצים.