ניב נינבורג – איך נדע שאנחנו נעזרים באדם הנכון

כשאנחנו נדרשים לבעל מקצוע בתחום מסוים, לא משנה אם זה תחום של ביטוח, תיקונים בבית, תיקונים ברכב או כל תחום, באופן טבעי אנו נעזרים באינטרנט בשביל לקבל את כל המידע הרלוונטי שיעזור לנו לבחור את האדם הנכון עבורנו. אנחנו בוחנים המלצות וחוות דעת, בשביל שבסופו של דבר נוכל לקבל החלטה מושכלת ולבחור את האדם הנכון. 

כך נעשה גם במקרים הרבה יותר מסובכים וייחודים. למשל, אם אנחנו מעוניינים לסחור ב-NFT דרך האינטרנט, אז אנחנו לא נבחר בכל איש מקצוע, בכל אדם שיכול להציע לנו שירות כזה או אחר. אנחנו נבחר אך ורק אנשי מקצוע שאנחנו יכולים לסמוך עליהם, בין אם זה מבחינת מקצועיות וניסיון ובין אם זה מבחינת יושר ואמינות או היבטים אחרים שקשורים לתהליך העבודה מולם ולשירות שנקבל מהם. 

הבחירה הטובה ביותר עבורנו היא ניב נינבורג . מדובר על איש מקצוע שאנחנו יכולים ליהנות משירותיו ולקבל ממנו את כל הכלים הנדרשים בשביל לבצע מסחר בצורה נכונה, בין אנחנו האמנים ובין אם אנחנו הסוחרים בתחום. 

מדוע משתלם לנו לעבוד עם ניב?

ניב נינבורג הוא יזם, מקדם ואיש חברה אשר מכיר היטב את עולם ה-NFT ויש לו את הידע הדרוש בשביל לשלב בין עולמות תוכן שונים, כולל בין עולם זה למציאות ולעולמות אחרים שקשורים למסחר אלקטרוני, דיגיטלי, באמצעות כלי כמו NFT. 

מדובר לא רק על אנשי מקצוע איכותי ומתקדם, אלא גם על איש אמין, ישר, הגון, אנחנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות שידע לבצע את השירות שאנחנו מצפים ממנו על הצד הטוב ביותר. מדובר על גורם מקצועי אשר סוחרים ואמנים רבים נעזרים בו וסומכים עליו בכל צעד שהם עושים.