השקעות בניו יורק

אין עיר בעולם כמו ניו יורק. לא צריך לבקר בה בשביל לדעת את זה. כל סרט ותוכנית טלוויזיה שמציגה את העיר, מבליטה עד כמה מדובר בעיר מרהיבה ביופייה, עוצמתית, חופשית, שאין דומות לה בעולם. מי שמבקר בעיר, חווה את זה היטב בכל צעד ובכל מקום.

לכן אין פלא שניו יורק, בירת העולם החופשי, מושכת אליה מדי שנה משקיעים רבים מכל העולם שמבקשים ליהנות מהאפשרות לעשות בה רווח מנדל"ן. אומנם ניו יורק נחשבת לעיר יקרה, גם היום אחרי המשבר הכלכלי של 2008, משבר שהשפיע גם על העיר, המחירים חזרו לאט לאט לעלות, והיא מושכת אליה משקיעים רבים שמבקשים לרכוש בה נכסים ולהשיג באמצעות תשואה יפה, שתעזור להם להתפתח מבחינה כלכלית, עסקית ומבחינות אחרות. משקיעים רבים בוחרים לעשות את זה דרך חברת השקעות דוגמת BH Investments.

כיצד משקיעים בניו יורק?

השקעה בניו יורק יכולה להתבצע בדרכים שונות. הדרך הטובה ביותר היא להיעזר באנשי מקצוע, חברת השקעות כמו BH Investments, אשר בוחנים את השטח, מכירים אותו, ומציעים אפשרויות להשקעות שונות במקומות שונים בעיר. זה מאפשר להם להציע למשקיעים שורה של אפשרויות, דרכן הם בוחנים את התשואה שהם יכולים לקבל, את גודל ההשקעה שהם יצטרכו לשאת ובהתאם לגודל ההשקעה שלהם, כך הם ייהנו מאחוז מסוים בנכס בו הם משקיעים.

כל ההשקעה נעשית, לא רק תחת בדיקה מדוקדקת של המשתנים השונים, אשר יכולים להשפיע על ההשקעה ועל התשואה, אלא גם בעבודה צמודה עם עורכי דין ואנשי מקצוע מקומיים נוספים, שילוו את התהליך מתחילתו ועד סופו ויעניקו את החותם שלהם, לכך שהכל נעשה על פי החוק ועל פי מה שנדרש.

השקעות בניו יורק, ובפרט באיזורים החמים, דוגמא ברוקלין ומנהטן, הן אומנם לא זולות, בדיוק כמו שהשקעות נדל"ן בשום מקום אינן זולות, רק שבניו יורק מן הסתם המחירים גבוהים מאשר במקומות אחרים בעולם. מצד שני, האפשרות ליהנות מתשואה גבוהה, היא רבה יותר. ראשית, כי הדרישה היא מאוד גבוהה, הן מצד אמריקאים, ניו יורקים, וכן מאנשים ממקומות אחרים בעולם שרוצים לחיות בעיר. ניתן להעריך את גודל התשואה על פי מדדים מסוימים, כיום הערכה היא לרווח של לפחות 10 אחוז בטווח של שנתיים. זאת מתוך הנחה תהליכים קיצוניים שיכולים להשפיע על ההשקעה, להאריך אותה או להגביר את הסיכון שלה.

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא, שכניסה אל השקעות בניו יורק, יכולות עם הזמן להוות פתח לכניסה להשקעות במקומות אחרים בארה"ב. עבור מי שרוצה להפוך להיות משקיע נדל"ן בארה"ב, זו הזדמנות טובה להתחיל. במיוחד כשנמצאים בידיים טובות כמו אלה של BH Investments, אשר יכולים לעזור בכל שלב ושלב בתהליך, בניו יורק ובאזורים אחרים בהמשך הדרך.