שנת 2022: כל הטרנדים של שעונים לגבר

כל אחד מאיתנו מסתובב, כידוע, עם שעון. לא בהכרח שעון יד לנשים וגברים אלא שעון בפלאפון. כל מי שמחזיק ברשותו פלאפון מסוג כזה או אחר, יכול לראות בכל שלב מה השעה, בין אם זה בישראל ובין אם זה ביעדים אחרים בעולם. 

זה לא מונע מגברים רבים להחזיק ברשותם גם שעון יד. שעון זה מהווה לא רק פריט טכני שיש בו חשיבות מבחינת אופי שימוש בו, אלא עבור גברים רבים הוא נחשב לתכשיט לכל דבר. אפשר לענוד אותו על יד ימין או שמאל על פי בחירה, והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהמלתחה של הגבר. רבים מהם קיבלו את השעון במתנה, בין אם זה מבני משפחה, בת זוג, ילדים ולא פעם גם מדובר על שעון מתנה ממקום העבודה לרגל קידום או פרישה. 

בשנת 2022 אנחנו נראה הרבה מאוד טרנדים של שעונים לגבר. אלו מתבססים על מאפיינים שונים, בין אם מדובר על מאפיינים שבאים לידי ביטוי מבחינת עיצוב, סגנון ואופי השימוש בשעון. 

מה הם השעונים הטרנדים בשנת 2022

בראש ובראשונה, השעון הטרנדי הוא שעון חכם. כזה שאפשר לעשות בו מגוון רחב של שימושים ולא רק לראות מה השעה או מה התאריך. מדובר על שעון שאפשר לספור איתו קילומטרים, לספור איתו צעדים, לקבל הודעות טקסט או מייל ואפילו לשלם באמצעותו. 

שנית, אנחנו יכולים למצוא שעונים "נקיים" , כלומר שעונים חלקים עם עיצוב מינימליסטי. בדרך כלל מדובר על שעונים כהים, שחורים, אשר לא תופסים הרבה תשומת לב למרות המראה המרובע או המלבני שלהם. 

שלישית, אפשר למצוא שעונים עם מגוון מידע על גבי מסך אחד, כאשר אפשר להחליף בין המסכים השונים מתי שרוצים.