מבזקים יומיים באתרי חדשות לחרדים

האדם החרדי לא מנותק מהעולם. גם הוא רוצה לשמוע ולדעת על כל מה שמתחדש בעולם ועל כל מה שקורה בארץ ומחוצה לה. אך בעוד שהאדם במגזר הכללי לא בוחל לקבל כל מידע מכל סוג כולל ידיעות מלאות רכילות ולשון הרע, מידע על פלילים ועל עוד נושאים צורמים מאוד לכל נפש רגישה, הרי שהאדם החרדי מתוך בחירה חופשית שלו מבקש להתקין פילטרים על מקורות המידע שלו. הוא לא רוצה לדעת הכול! הוא מבין שלא כל דבר יעשה לו טוב ולא כל סיפור יתרום לו. זו הסיבה שהאדם החרדי מבקש לצרוך אך ורק אינטרנט כשר. אינטרנט מסונן וכזה שמסייע לו לשמור על הערכים שלו ועל העקרונות שהוא רוצה להיות מחויב להם.

חשוב להדגיש. הציבור החרדי הוא לא פרימיטיבי והוא לא בטלן. האנשים הם לא טיפשים והם לא חסרי ידע. כל הסינון הזה שהם מבקשים לעצמם בא מתוך אינטרס אישי שלהם ומתוך עקרונות שהם מבקשים להקפיד עליהם הן עבור עצמם והן עבור בני הבית שלהם.

המחדש בטובו בכל יום

כאן יש לנו את אתר המחדש שמביא אתו בשורה של ממש. אפשרות לצרוך חדשות, לראות, לקרוא ולהתעדכן בכל מה שנעשה ונשמע בעולם הגדול, בכל מה שקורה ונעשה במדינתנו הקטנה וכך גם לקרוא ולהתעדכן על כל הנעשה והנשמע במגזר החרדי.

הכול מגיע אלינו כאשר המידע מסונן היטב! כל המידע נקי מלשון הרע ורכילות. אין מידע על נושאים שהאדם החרדי לא רוצה לשמוע עליו ואין תמונות לא ראויות. כי המטרה של האתר היא להעניק לאדם החרדי מקום בטוח שם הוא לא ימצא תכנים ל רצויים.

מלבד מבזקים יומיים באתרי חדשות לחרדים יש גם פינות הלכה יומית ועוד כדי להעשיר את הנשמה במזון רוחני.