מה זה ייעוץ אסטרטגי ולמה זה חשוב

אנחנו חיים בעידן מעניין, עידן בו שוק התעסוקה משתנה באופן דרמטי מדי יום. הכוונה היא לכך שהיום חלק גדול מהאוכלוסייה העובדת מתנהלת ללא 'קורת גג'. כלומר, אחוזים גדולים מאוד מהעובדים במשק הישראלי בפרט ומהמשק העולמי בכלל עובדים בתור עובדים עצמאיים. בין אם תקראו לזה עבודה של 'פרילנסר' ובין אם תקראו לזה 'שולמן', מדובר על מי שהחליטו לנהל את העסק שלהם במו ידיהם על כל המשתמע מכך. 

ניהול של עסק זו עבודה ממש לא קלה. מדובר בעבודה הכוללת עבודה בירוקרטית לא אחת כמו גם תחזוקה קבועה של לקוחות וראיה קדימה בנוסף לעבודה השותפת. ייעוץ אסטרטגי לעסקים כמו גם ייעוץ אסטרטגי לחברות מאפשר לכם, לעובדים העצמאיים או מנהלי החברה, רגע לתת את ההגה למשהו אחר. לרגע אחד פשוט לעצור את המרוץ המטורף הזה ולנסות להסתכל על הדברים מלמעלה באמצעות מי שמוכשר לעזור, לכוון, לייעץ ולתת עוד נקודת מבט חשובה כל כך. 

ייעוץ אסטרטגי הוא הטריגר והוא גם המשענת המקצועית 

זה לא משנה אם תקראו לזה ייעוץ אסטרטגי שיווקי או בניית אסטרטגיה עסקית, ייעוץ אסטרטגי הוא בראש ובראשונה טריגר. טריגר למי אתם שואלים? הוא טריגר עבורכם. המפגש עם זוג עיניים חיצוניות מאפשרת לכם קודם כל להפסיק לרגע מהמרוץ המטורף ולאחר מכן רגע לחשוב. לראות מה הצליח בחודשים האחרונים, מה פחות הצליח, מה לא הספקנו לעשות ולמה לא שמנו לב. בשלב השני, ייעוץ אסטרטגי הוא זוג עיניים מקצועיות שיכולות לתת לכם עוד מידע שיעזור לכם לשפר את העסק שלכם ולהביא את הפוטנציאל שלו לכדי מימוש מלא באמצעות יישום פוליטיקה ארגונית נכונה. ייעוץ אסטרטגי הוא משהו שאתם חייבים לעצמכם ופשוט חייבים עבור העסק שלכם.