הלוואה לכל מטרה

רוצים להחליף את הרכב? להוסיף חדר בבית? לשפץ את המשרד? או סתם לארגן אירוע מיוחד לבן משפחה והתקציב לא מספיק? תוכלו לקחת הלוואה לכל מטרה. הלוואה זו נחשבת לסטנדרטית ומוגדרת לכל מטרה כיוון שהיא ניתנת כהלוואה כללית ללקוח המבקש אותה. הבנק או הגוף המלווה יכול לשאול אתכם לסיבת נטילת ההלוואה אולם בפועל היא תוגדר כהלוואה כללית לכל מטרה וזה אומר שמה שהגוף המלווה יבדוק בדרך כלל הוא את דירוג האשראי שלכם. במידה וציון דירוג האשראי שלכם מספיק גבוה תהיו זכאים להלוואה במהירות יחסית. במידה והציון נמוך ייתכן ולא יאשרו לכם את ההלוואה וציון בינוני עשוי להיות מקרה חריג שייבדק יותר לעומק.

מהיכן נוכל לקבל הלוואה לכל מטרה?

בדרך כלל כאשר נרצה הלוואה סביר להניח שנפנה אל הבנק שבו מתנהל החשבון שלנו (או אל נאור פתרונות אשראי). הבנק והפקידים מכירים אותנו, את ההתנהלות שלנו ואת המצב שלנו בחשבון. קל יותר לחשוף פרטים אישיים לגוף שכבר חשוף אליהם ומנהל את החשבון שלנו ולרוב זו גם האופציה המהירה ביותר לקבלת ההלוואה לחשבון. העניין הוא שהבנק הוא לא האופציה היחידה ולעתים גם כאשר הבנק מסרב לתת הלוואה גופים חוץ בנקאיים שונים יכולים להעניק לכם את ההלוואה בסבירות גבוהה יותר ועם תנאים גמישים יותר.

היתרונות של גופים חוץ בנקאיים בתחום ההלוואות:

  • בשל התחרות הרבה לעתים רבות תוכלו למצוא הלוואה לכל מטרה עם תנאים גמישים יותר וריבית נמוכה יותר.
  • ההלוואה ניתנת שלא במסגרת האשראי הבנקאית שלכם אלא בנוסף.
  • שהבנק לא נותן הלוואה יש למי לפנות והרבה גופים המעניקים הלוואות: חברות אשראי, חברות ביטוח, בתי הלוואות ועוד.
  • בדרך כלל האישור הוא מהיר וההלוואה ניתנת גם באמצעות מזומן או שיקים לעתים ולא רק דרך העברה לבנק (כך שבמקרה של מינוס תוכלו לנתב את הכסף לחשבון אחר)