מחיר פסנתר כנף

בחירת כלי נגינה כמו פסנתר, היא תהליך מרגש. עם זאת, בהתאם לסוג המכשיר ומה שזמין, זה יכול להיות גם קשה. הפסנתר הוא אחד הכלים היותר מסובכים לקנייה מכיוון שיש כל כך הרבה גרסאות שמשפיעות על העלות. איך בכל זאת עושים את זה?

מחיר פסנתר כנף 

אז כמה עולה פסנתר יד 2 או חדש? פסנתר זקוף עולה בין 12000 – 25000  בממוצע. פסנתרים זקופים יוקרתיים עולים בממוצע סביב ה- 15000 – 32000. פסנתרי כנף מתקדמים כגון סטיינוויי, בוסנדורפר וימאהה, יכולים לעלות בין 65,000 ל- 190,000 שקל.

בין אם מדובר בפסנתר זקוף או בפסנתר כנף, עלות הכלי מושפעת מאוד מהמיתוג, החומרים ממנו הם עשויים, העבודה והשוק הנוכחי. אז כיצד כל הגורמים הללו משפיעים על המחיר הכולל של פסנתרים וכמה טיפים לקבלת החלטת רכישה נבונה.

מחירים ממוצעים של מותגי פסנתר פופולריים 

קניית פסנתר חדש בשוק התחרותי של היום, יכולה להיות מלחיצה. יש הרבה מידע שצריך לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה. אנחנו ממליצים לכם לברר אצל המומחים בקניית פסנתר ומהם לקבל את הטיפים הרלוונטיים לרכישת פסנתר כנף.

גורמים המשפיעים על מחירי הפסנתר 

לפני רכישת פסנתר כלשהו, ​​חשוב להבין את הגורמים השונים המשפיעים על מחיר פסנתר כנף. עם הידע הזה, הרבה יותר קל להיכנס לאולם תצוגה של פסנתרים או למוכר פרטי ולרכוש כלי נגינה. נתחיל בדיון כיצד מיתוג פסנתר ושיווק משפיעים על המחירים.

מיתוג 

כמו כל מוצר, השם על התווית חשוב. אותו הדבר בעסקי הפסנתר, שכן מיתוג מדבר מאוד על מוניטין של כלי נגינה. אנשים מקשרים איכות מסוימת בביצועים ובאומנות עם מותגי פסנתרים מסוימים. בגלל זה, המחירים עבור פסנתרים מסוימים תמיד יהיו גבוהים יותר מאחרים ללא מיתוג.