שמעון שבס איש עסקים – מה אנחנו צריכים לדעת עליו

לפני שאנחנו מחליטים לעשות עסקים עם אדם מסוים, אחד הדברים שעלינו לעשות זה לקרוא על האיש, ללמוד עליו, לדעת אילו כישורים עומדים לרשותו, אילו תכונות אופי מאפשרות לו לעשות עסקים ברמה גבוהה ולשרת את המטרות שלנו. אנחנו צריכים ללמוד על קנקנו, בשביל להחליט האם באמת מדובר באיש עסקים שמשתלם לעבוד איתו או לא. 

אחד האנשים אשר משתלם מאוד לעבור איתם על עסקים מסוגים שונים, בארץ ובחו"ל, הוא ללא ספק שמעון שבס. מדובר באיש עסקים שפועל בתחומים שונים ויש לו הרבה מאוד ידע וניסיון אישי, יש לו הרבה מאוד כלים ותכונות אופי אשר מאפשרים לו לפתח פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר. 

שמעון שבס, מוכר להרבה מאוד אנשים בזכות היותו מנכ"ל משרד ראש הממשלה בין השנים 92 ל-95, בימיו של יצחק רבין ז"ל, בעת ימים של תהליך שלום ותהליך של שינוי ופיתוח. אך הוא הרבה מעבר לזה. 

איזה ניסיון עומד לרשות שמעון שבס

שמעון שבס הוא איש עסקים עם הרבה ניסיון, אשר מתחיל עוד מימיו בצבא עת שירת במלחמת יום כיפור. לאחר מכן הוא היה יושב ראש וועד הישוב ברמת הגולן ופעל להסרת הממשל הצבאי במקום. הוא כיהן בתפקידי ביצוע שונים, עד שהגיע להיות מנכ"ל משרד ראש הממשלה. 

לאחר הרצח, הוא החל לעשות עסקים במקומות שונים בעולם וכן היה פעיל חברתית בעמותות שונות. בין היתר הוא תרם להקמתו של כפר על"ה בנגב. כפר המיועד לאנשים עם מוגבלויות ולקויות שכליות. כמו כן, הוא פעיל בעמותות למען ילדים אוטיסטים וילדים המגיעים ממשפחות מצוקה. כאמור, יש לו יכולות ניהול מאוד גבוהות וסט כישורים רחב ומשמעותי המתאים לעולם העסקים.