יבוא מסין

יבוא מסין היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור יבואנים מזה שנים רבות. הסיבה העיקרית לכך היא העלויות הנמוכות של הסחורות. התמחור הנמוך מאפשר למכור מוצרים מיובאים מתוצרת סין במחירים תחרותיים בחנויות פיזיות או בחנויות אינטרנטיות או בפלטפורמות כמו אמזון. היקף היבוא מסין לארה"ב, נעמד עם מעל 500 מיליארד דולר בשנה וגדל שנה אחרי שנה.

משלוח יבוא מסין לארצות הברית הוא משימה מורכבת מכמה אספקטים שצריך לשים לב אלהם כדי להצליח בה. וודא שיש בחדך את המידע על משלוח יבוא מסין בשלב מוקדם ככל האפשר כדי שתוכל לטפל בתהליך הייבוא למדינת היעד ​​בצורה מהירה ונכונה. לסין, כמו לכל המדינות, יש כללים ותקנות משלה שעליך לעבוד לפיהם. לפני רכישת סחורה בסין כדי לייבא אותה לארה"ב ודא שתקבל את מכס היבוא המדויק, או המס, עבור היבוא שלך.

 

לייבא מסין ולמכור באמזון זה אחד מטרנדים החמים של השנים האחרונות. כמשווק, אתה אחראי לבחירת הספק שלך וזה נעשה קשה יותר כאשר אתה מייבא סחורה מחלק אחר של העולם, כמו סין.

סין היא מפעל עולמי, אבל יש מוצרים שטובים ליבואנים קטנים ולאחרים פחות. כשאתה ניגש לעשות יבוא מסין לארה"ב שים לב שמה שאתה מתבקש למכור הינו בהתאם לסוג הסיווג המסחרי  והרגולציה בארצות הברית בכלל ובפלטפורמה בפרט – כמו לדוגמא המדיניות של אמזון. אחת הדרכים להימנע מנפילות עם מוצרים שלא ניתן למכור בגלל רגולציות לא סטנדרטיים היא לייבא מסין מוצרים פשוטים – לפחות בהתחלה.

יבוא מסין מישראל

אם אתה מייבא מסין, אחד מהאתגרים הגדולים ביותר שלך הוא לוודא שאתה מקבל מוצרים איכותיים. לא קל למצוא מקורות חדשים עבור סחורה בשווי של אלפי דולרים, כך שעדיין יצטרכו לעמוד בדרישות לייבוא מסין. בעת אספקת סחורה מיובאת מסין, זה יכול להיות קשה לשלוט בתהליך שחרור מהמכס בעצמך.

כדי לייבא סחורה מסין ולהעביר את המוצרים שלך לצרכנים. השתמש ברשימת הרעיונות והטיפים מבעלי ניסיום בתחום, כדי למצוא את מוצרי היבוא הטובים ביותר מסין ולעזור לעסק שלך להישאר תחרותי בשוק. ודא שאתה עורך את המחקר שלך וידוע שיש שוק או נישה למוצרים שאתה מתכוון לייבא.

יבוא מסין הדרך הנכונה

הדרך הנכונה ביותר לעשות את זה, היא לאסוף מידע רב ככל האפשר על המוצרים שאתה מתכוון לייבא. שימוש ברשומות ייבוא כדי למצוא ולנטר ספקים ומתחרים שלך היא דרך אחת שיבואן יכול לעשות כדי למצוא מוצרים לייבוא ולנטר ספקים. אבל לפני רכישת מוצרים מסחריים במדינה שלך, בין אם זה עסק או אדם פרטי, עליך לקבוע אם יש לך זכויות ייבוא.

כאשר מייבאים מסין, מסתכלים בעיקר על מוצרי מותג פרטי, אבל אם רוצים להפוך ליבואן מצליח, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא למצוא את המוצר המתאים למכירה חוזרת. המפתח לתהליך יבוא-יצוא נכון הוא מציאת המוצר המתאים לסחר. סין שולחת הרבה יותר סחורה לארה"ב מכל מדינה אחרת, והגדולה שבהן. ספק בכל קטגוריית יבוא מטקסטיל ועד פלסטיק, מתכות ועוד. בואו נצלול לתוך ביצועי הסחר של סין כדי לראות מה השתנה בשנים האחרונות לארה"ב ולחזות כיצד היא תתפתח בביצועי הסחר.

בשנת 2020 שנת הקורונה, מחיר היבוא מסין עלה באופן משמעותי בגלל עליית מחירי המשלוחים. לגודל הקונטיינר שבו אתה מוביל את הסחורה, משמעות על מחיר הייבוא. לפני ביצוע ההזמנה מהספק, בדוק איזה גודל קונטיינר אתה צריך. גודל הקונטיינר הוא חלק גדול מתהליך הייבוא. יש לבחור את המכולה המתאימה למשלוח הייבוא ​​שלך. שלושת הסוגים העיקריים של מכולות הפופולריות המשמשים בעת משלוח יבוא מסין הם:

קונטיינר 20 רגל

קונטיינר 40 רגל

קונטיינר High Cube 40 רגל

שיהיה לך ייבוא מוצלח!