כמה עולה טיפול זוגי?

תמיד שמעתם מכל חבר וקרוב משפחה שחיי הנישואין הם נהדרים, אך גם מציבים לא מעט קשיים לאורך הדרך. למרות העצות וה"אזהרות" ידעתם תמיד כי הזוגיות שלכם טובה ויציבה יותר מהכל, ולא חשבתם לרגע כי גם אתם תחוו ברגע כזה או אחר בחיים משבר בזוגיות שיוביל אתכם לשאלות ותהיות בנגע לעתיד.

לכן אם לידת ילד, מעבר דירה, שינוי קריירה או כל דבר חשוב ומרכזי בחייכם גרם לכם לטלטלה מסוימת במערכת הזוגית – כדאי שתדעו כיצד לעבור את המשוכה הזו בהצלחה מבלי להרוס את חיי הנישואין, זאת באמצעות טיפול זוגי מקצועי שיעניק לכם את הכלים הטובים ביותר להתמודדות אישית וזוגית עם האתגרים שבדרך. תוהים כמה עולה טיפול זוגי והאם טיפול כזה מתאים עבורכם? ריכזנו את כל התשובות לכל השאלות בנושא זה.

טיפול זוגי – מהו ולמי הוא מיועד?

טיפול זוגי הוא סוג טיפול מעולם הפסיכותרפיה, שנועד להעניק ייעוץ וכלים פרקטיים לזוגות שחווים קשיים ובעיות בחיי הזוגיות שלהם. תהליך הטיפול נעשה בשילוב של מטפל מוסמך בתחום המעניק ייעוץ אישי לבני הזוג במהלך המפגש הזוגי, ומסייע להם להבין כיצד הם יוכלו להתגבר על הקשיים יחד ולהחזיק בזוגיות לאורך שנים למרות האתגרים.

מה העלות של טיפול זוגי?

כיוון שטיפולים זוגיים כרוכים במפגשים פיזיים מול מטפל מוסמך, העלות של טיפול זוגי משתנה בהתאם לסוג ואופי הטיפול שנעשה בפועל. ניתן לומר כי העלות הממוצעת של טיפול זוגי נעה בין 250 ועד 500 ₪ לכל מפגש, כאשר מטפלים זוגיים מקצועיים ומנוסים יותר יהיו יקרים יותר כתוצאה מביקוש גבוה יותר.

כיצד למצוא מטפל זוגי שיתאים לכם?

חשוב לזכור כי עלות הטיפול הזוגי היא לא זו שצריכה לקבוע את העדפת המטפל הזוגי, אלא המקצועיות והניסיון שלו הם אלו שצריכים להילקח בחשבון.