מוצרי חשמל – איפה קונים בזול?

מוצרי חשמל הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו. אנו משתמשים במכונות כביסה, מייבשים ומערכות גיהוץ כדי לנקות ולהכין את הבגדים שלנו לשימוש חוזר, צופים בטלוויזיה, מפעילים את המחשב, מאחסנים אוכל במקרר ועוד. ישנם מכשירים חשמל מוזלים/קטנים בשווי של עד 200 שקלים ויש מכשירי חשמל שיכולים להגיע גם לעשרת אלפים שקלים ויותר. לא משנה אילו מוצרי חשמל תצטרכו אתם ודאי תרצו לחפש את האופציה המוזלת ביותר עבורכם. ענק החשמל ישמח להעניק לכם את חוויית הקנייה אונליין הטובה והמשתלמת ביותר.

חנות פיזית או דיגיטלית?

לכל רשתות החשמל המפעילות חנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ יש גם חנות אונליין. לצידן יש חנויות מכשירי חשמל של יבואנים וזכיינים שאינם משקיעים בחנויות פיזיות ולכן יכולים להציע לכם את אותם מוצרים במחירים מוזלים יותר. כמו כן התחרות גבוהה בתחום כך שתמיד תוכלו למצוא מבצעים משתלמים והטבות, במיוחד לחברי המועדון של החברה (שבדרך כלל ניתן להירשם אליו בחינם). באופן כללי גם בשל עלויות התחזוקה המופחתות של העסק ביחס לחנות או רשת המחזיקות גם חנות פיזית הרי שניתן ליהנות ממחירים אטרקטיביים יותר אונליין גם בשוטף.

מתי הזמן הכי טוב לקנות?

על אף שבחנות דיגיטלית של מוצרי חשמל תמצאו לרוב מחירים זולים יותר מאשר בחנות הפיזית הרי שתמיד כדאי להישאר ערניים לנושא המבצעים. בתקופות מסוימות במהלך השנה, בדרך כלל לפני או במהלך חגים, בימים יום בלאק פריידי ואחרים – יש מבצעים איכותיים ומשתלמים (למשל על מקפיאים) שהם מעבר לכל דמיון. לכן אנו ממליצים בחום לבדוק בחנות אונליין לפני חנות פיזית, לרכוש רק מחנויות עם הרבה המלצות, מוניטין ומשרדים פיזיים וכמובן לבדוק את המבצעים באופן שוטף ובימים מיוחדים כדי ליהנות מהנחות משמעותיות על מוצרי החשמל המועדפים עליכם.