חזייה לאחר ניתוח שיחזור שד

ניתוח שיחזור שד, יכול לגרום לכאבים מסוימים באזור בית החזה ויש להיערך למצב זה בהקדם. אנחנו לא אוהבים לרכוש את הדברים המתאימים למצבינו אם הם יקרים מעט, אבל כאן, תצטרכו להיערך לחזייה איכותית ושונה ממה שהכרתן.

חזייה לאחר ניתוח שיחזור שד 

מחפשו את החזייה המושלמת לאחר ניתוח לשחזור שד? רוצים למצוא את זו המתאימה ביותר לצרכים הבריאותיים שלכם? יש לנו כמה דברים חשובים לספר לכם עליהם.

אחד מהם, הוא רכישת הפריט המתאים לאחר ניתוח ובמקרה שלנו, מדובר בחזייה מיוחדת – חזייה לאחר ניתוח לשחזור שד. ניתוח זה, מותיר, במקרים רבים, כאבים באזור בחזה ויש להיערך לכך בהקדם. חזייה בריאותית, היא התחלה טובה כדי להקל את הכאבים.

דברים שיש לקחת בחשבון בבחירת חזייה לאחר ניתוח 

אם את מעדיפה ללבוש חזייה, חשוב למצוא כזו שתתאים לך כמו שצריך ושתרגישי איתה הכי טוב בעולם. אחרי הכל, לבישת חזייה שהיא פחות מאופטימלית, יכולה לגבות מחיר מהבריאות הפיזית שלך.

רצועות וחוטים לא מתאימים, למשל, עלולים לעשות נזקים שונים בעור שלך. לבישת חזייה ללא תמיכה מספקת, עלולה לפגוע ביציבותם של השדיים ולגרום לכאבים בצוואר, בגב ובכתפיים. וזה לא נדיר שחזייה לא מתאימה מרתיעה אנשים מפעילות גופנית. עוד סיבה לבחור אחת מצוינת.

השפעת החזייה על הגוף 

החזייה שלכן, משפיעה גם על מידת ההתאמה של הבגדים שלכן לגופכן. בהתאם להתאמת החזייה לגוף ולמידות הייחודיות שלכן, היא תוכל לעזור לכן להרגיש נהדר עם המראה שלכן או שהיא יכולה, חלילה, להשאיר אתכן חסרות ביטחון.

כדי למצוא את החזייה הנכונה (מבית isavela למשל) שתתמוך בכן בצורה ובאופן הטוב ביותר, למדו כיצד הסוגים השונים עשויים להתאים לכן ובמיוחד לאחר ניתוח.