תרומה לספר תורה – לעילוי נשמת קרוב המשפחה

באמצעות תרומה לספר תורה, גם היא תהיה קטנה יחסית, תוכלו לבקש עילוי לבן משפחה קרוב שלכם שנפטר. כמו כן, ספר התורה שייתרם לבסיס צה״ל או ארגון אחר יוכל להגן על יושבי המקום וכך בעצם תוכלו לחזק את החיילים ולעשות זאת בדרך הקדושה ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

לאור זאת מדובר בהזדמנות גדולה מבחינתכם לסייע לאותם בסיסים ולאפשר לחיילים שלהם להיחשף לספר התורה ולעולם העצום שאפשר להתעמק בו עד אין סוף.

כך תאפשרו לחיילים לקרוא את התורה

באמצעות תרומה לספר תורה תוכלו לראות כי החיילים בבסיס שיקבלו את ספר התורה יתחילו לקרוא את הספר לעתים קרובות ויהיה מדובר בדרך מצוינת לחשוף אותם לעולם הזה ולאפשר להם לראות אותו בדרך שונה ממה שהם דמיינו עד כה.

בדרך הזו תוכלו לחזק את הקרבה של החיילים לעולם התורה וללא ספק מדובר במצווה מאוד גדולה שלא תרצו לוותר עליה וזאת אם יש לכם עניין אמתי לתרום בצורה משמעותית לאותם חיילים.

לעילוי נשמתו של קרוב משפחה שלכם

תועלת נוספת של תרומה לספר תורה עבור האגודה לחיילי ישראל תהיה עצם זה שתוכלו לבקש שכתיבת אות או חלק מהספר התורה תהיה לעילוי נשמתו של קרוב משפחה שלכם. זוהי הזדמנות מעולה לעשות לו מחווה ולדאוג לשלומו של אותו קרוב משפחה.

לפיכך הבחירה שלכם לתרום לספר תורה יכולה להיות החלטה מצוינת וזאת כאשר אתם מביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו רלוונטיים וקשורים לעניין הזה. אז תוודאו כי אתם מבינים זאת היטב ולא מתעכבים עם התרומה שאתם חושבים לבצע. זה ללא ספק יהיה חשוב מאוד ודבר בעל ערך רב. אז בררו בהקדם לאיזה ארגון תרצו לתרום!