3 יתרונות של מניית פייבר שכדאי למשקיעים להכיר

בשנת 2009, מיכה קאופמן ושי ויניגר יצרו פלטפורמה מתוך חזון לאפשר לפרילנסרים בתחומים שונים מכל רחבי העולם, להציע את שירותיהם במחירים נוחים במיוחד. הפלטפורמה אף מציעה שירותי תמיכה ובורררות במקרה בו נותן שירות נתקל בבעיה מול לקוח, ולהפך. בשנת 2019 החלה החברה להסחר בבורסה, וכיום מניית פייבר נחשבת לאחת ההשקעות הכדאיות ביותר, בעיקר לאחר שנת הקורונה שהזניקה אפילו יותר את ההצלחה של הפלטפורמה.

אז מה הופך את מניית פייבר לכדאית כל כך?

בזמנים בהם התגלה הפוטנציאל העצום של עבודה מהבית והעובדה שאנו חיים בכפר גלובלי הפכה לברורה יותר, רק הגיוני כי מניית פייבר תטפס תעלה ואפילו יותר, כשרבים פונים אליה כדי לצרוך שירותי קופירייטינג, עריכה, וידאו ועוד רבים ונפלאים שלפתע לא רק שנמצאים בהישג יד, אלא גם במחירים נוחים. מכיוון שהיא הפכה לפופולארית כל כך, אי אפשר להתכחש לכמה מהיתרונות הבולטים של ההשקעה במניית פייבר:

  • המחיר משתלם יותר – ישנם שירותים שממש לא חייבים להינתן לכם בשפה העברית, ויש לכך יתרונות נפלאים. באופן גורף, נראה שהצעות המחיר של נותני שירות ברחבי הגלובוס, משתלמות הרבה יותר מההצעות שתקבלו מישראליים. שווה לבדוק את הנושא ולהיווכח בעצמכם!
  • שירות מעולה – פייבר עושה הכל כדי לוודא שנותני השירות והעסקים שנרשמים אליה, הם מובילים ואיכותיים לא רק בעבודתם אלא גם בשירות הלקוחות שלהם. כך, תגלו במהרה שברוב הפעמים בעל העסק יאפשר לכם להחזיק משימה לתיקונים ללא תשלום, התקשורת תהיה חביבה מאוד ונוחה ועוד.
  • ומה עם התוצר הסופי? – זה שהשירותים זולים יותר, ממש לא אומר שהאיכות שלהם נמוכה יותר! מובן שבדרך כלל יש הבדל בין נותן שירות שיציע לכם עבודה בעשר דולר ובין עבודה ב- 150$, אבל גם העבודות הזולות יותר לרוב מתבצעות על הצד הטוב ביותר ובאיכות גבוהה מאוד.

פוטנציאל עצום שרק יילך ויגדל

מניית פייבר היא משתלמת במיוחד וכעת גם אתם מבינים מדוע. זהו עידן חדש שבו בעלי עסקים וגם פרטיים מבינים שהדרך להצלחה לא חייבת לעבור בתאגידי ענק ונותני שירות יקרים מידי. לפעמים, כל מה שצריך זה אדם מוכשר עם כוונות טובות וסכום צנוע של כסף. זוהי פלטפורמה שרק תלך ותתפתח, כשעוד ועוד אנשים יגלו את הפוטנציאל העצום שבה. תאמינו לנו, אתם רוצים להיות שם כשזה יקרה!