סרטון אנימציה לעסקים – כיצד יוצרים סרטון בצורה חכמה

ישנם הרבה כלים ודרכים כיצד לייצר סרטון שישרת את העסק שלנו, בין אם אנחנו מבקשים לפנות אל קהל לקוחות קיים, קהל לקוחות חדש, משקיעים או אל כל גורם אחר. אנחנו נרצה לפנות אליהם באמצעות סרטון שניצור עם חברת הפקת סרטי תדמית, מאחר וזו הדרך הפשוטה והקלה למשוך את תשומת הלב שלהם, להעביר את המסר שלנו ולהצליח לבטא את המטרות שלנו בצורה יעילה ונוחה. 

אחת הדרכים לייצר סרטון איכותי ויעיל, היא באמצעות אנימציה. אומנם מדובר על סגנון שפונה לרוב לילדים ובני נוער, אך הרבה מאוד עסקים בוחרים להשתמש בסגנון זה, מאחר והוא מאפשר להם לבטא את המסר בצורה פשוטה, קלה, ויחסית זולה. הרבה יותר זול לייצר סרטון אנימציה לעסקים, מאשר סרטון אחר, למשל כזה שכולל בתוכו בני אדם, ראיונות וכדומה. 

לפני שנסביר כיצד עושים זאת בצורה נכונה, חשוב להבהיר, יצירת סרטון אנימציה מחייבת אף היא תכנון מקדים, אפיון וכל מה שרלוונטי בשביל להעביר בסופו של דבר את המסר שלנו. 

איך עושים את זה נכון?

ראשית, אנחנו צריכים להבין מי קהל היעד שלנו, איזה מסר אנחנו רוצים להעביר וכיצד ברצוננו לעשות זאת. חשוב שאנחנו נזכור שהמסר אותו אנחנו רוצים להעביר, צריך להיות רציני ומשמעותי, גם אם הוא מועבר באמצעות אנימציה. 

שנית, עלינו לזכור שקהל היעד שלנו, לא בהכרח יהיה סבלני לצפות בסרטון ארוך, לכן עלינו לדעת כיצד להכניס את המסר וכל מה שאנחנו רוצים להעביר בסרטון של מספר דקות בודדות. עדיין הוא צריך להיות עשוי היטב, עם תסריט רציני וברור. 

שלישית, עלינו לדעת כיצד להציג את הסרטון בצורה נכונה, חשוב שהוא יכיל גם פרטים אינפורמטיביים וגם תוכן מעניין ומשעשע, שיציג אותנו בצורה יפה ומרשימה.