קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל: כיצד מעצב פנים טוב יכול לחסוך לנו כסף?

קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל

מעצב פנים מנוסה כמו המעצבות קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, יכול להציע פתרונות יצירתיים ולסייע לכם להתאים העיצוב לתקציב ולדרישות ואפילו לחסוך כסף.

המעצב כמובן מכיר מגוון חנויות בטווח מחירים מהיקר לזול ויוכל לקחת אתכם לחנויות המתאימות כדי למצוא את הפריטים שאתם אוהבים בעלות המתאימה לכם.

אבל המעצב גם יודע כיצד לשלב פריטים מסויימים שיתנו לחלל מראה יוקרתי ומעוצב בלי לחרוג מהתקציב.

למשל, מחיר חיפוי חדרי רחצה יכול לנוע מכ-100 ₪ למ"ר עד 800 ₪ למ"ר ואפילו יותר. כדי לא לוותר על אריחים יפים שעלותם גבוהה, ניתן לשלב מעט אריחים יקרים בצורה חכמה בחדר הרחצה. אפשר להניח אותם על דופן האמבטיה, בתוך נישות לסבונים או מאחורי האסלה. שילוב של אריחים יקרים יותר עם אריחים פחות יקרים, יסייע לנו לא לחרוג מהתקציב וגם להשיג את המראה המעוצב והמיוחד לחדר הרחצה.

המעצב, כמו מעצבות הפנים יעלי לוי קופל וקלאודיה ויסברג ליבנה, יידע להמליץ על גם חיפויים דקורטיביים שמדמים בצורה טובה מאוד חומרים שהשימוש בהם יקר יותר כמו בטון, בריקים, צפחה ועוד.

מי שאוהב מטבח זכוכית אבל נרתע מהעלות הגבוהה שלו, ישמח להכיר חומרים כמו "קריסטל לייזר" שמדמים זכוכית אבל זולים ממנה בהרבה.

דרך חשובה נוספת שבאמצעותה מעצב פנים טוב כמונו במשרד דואט עיצוב פנים יוודא שלא תחרגו מהתקציב, היא תכנון מקדים ונכון. תוכניות עבודה, כתב כמויות נכון ומפורט לקבלן, הדמיות תלת מימדיות – כל אלו כלים שהמעצב משתמש בהם כדי למנוע משלב השיפוץ או הבניה להפוך ל"בור ללא תחתית".