טיול מאורגן לאפריקה לחוויה חד פעמית

טיול מאורגן לאפריקה

אפריקה היא אחד היעדים המרגשים והמפתיעים בעולם עם שמורות טבע מטריפות, שבטים מרתקים המנהלים אורח חיים מסקרן, נופים מהפנטים ופוטוגניים שמצטלמים מעולה לסטורי ונעים בין סוואנה צחיחה לחופים לבנים רכים המתמזגים עם ים בגוון טורקיז עמוק, הרים רמים המושכים מטפסים ובעלי חיים אקזוטיים שראיתם עד כה רק בתוכניות טבע.
אפריקה משלבת בין כל העולמות ביבשת אחרת אדירה ואידיאלית להרפתקנים אך גם מי שמחפש בטן-גב ופינוקים ימצא כאן את מבוקשו.
טיול לאפריקה מוצע במגוון סגנונות שרבים בוחרים לגלות את אפריקה ביחד, בצוות, בקבוצה או פונים מראש לחברה שתסדר עבורם את כל הפרטים מא'-ת' כך שכל מה שהם יצטרכו זה לארוז תרמיל ולצאת לדרך.

מדוע כדאי שמישהו יארגן עבורכם את המסע לאפריקה?

טיול מאורגן לאפריקה יכול להיות הצלחה מסחררת ולהקל בתכנון ובהיערכות מבחינות רבות: במקום להתחיל לתחקר את היעד, לברר פרטים בשלט רחוק, להגיע לא מוכנים ולגלות שיש צורך להתארגן בזמן אמת – פונים לחברה מיומנת, מנוסה, שחיה ונושמת את ההווי האפריקאי על כל האטרקציות, האקשן והאנרגיות, שיודעת בדיוק מה טוב ומתי ומה מתאים למי ותוכל לרקוח עבורכם טיול חלומי גדול מהחיים בהתאמה אישית. הידע הזה שווה הצלחה בפועל וגם יכול לחסוך הרבה זמן, משאבים וכסף על טעויות ותכנון קשוח ומתיש.

טיול מאורגן בהתאמה אישית

בטיול מאורגן תוכלו להתאים את אפריקה לצרכים שלכם כמו שמירה על כשרות, מדריך דובר אנגלית, סיורי תרבות חווייתיים שמעניינים אתכם, לוח זמנים שנוח לכם – למשל, אם אתם אוהבים יותר להיות בטבע תוכלו ליהנות יותר בזמן בטבע ואם חשקה נפשכם לבקר בבתי המקומיים, ניתן לשלב את הפעילות הזאת במסלול של הטיול. לכן, חשוב לבצע תיאום ציפיות עם מי שמוציא את הטיול או כותב ומארגן אותו עבורכם – כך שהכל יהיה על פי התוכניות, העניין  והטעם האישי.

מאורגן משתלם יותר מעצמאי

לטיול מאורגן לאפריקה יש גם יתרונות נוספים כמו למשל: חברות שמכירות היטב את המקום והאנשים ידעו למצוא עבורכם בכל ההיצע המסחרר של פעילויות ואטרקציות את האטרקציות והפעילויות הכי שוות לפי עולם התוכן הרלבנטי לכם וגם יוכלו לנהל מו"מ ולהשיג עבורכם מחירים טובים, שיתכן שתתקשו להשיג בעצמכם בלי שיש מאחוריכם חברה מנוסה, שמכירה את הנפשות הפועלות ושיש לה כוח מיקוח.
ההנחות וההטבות או המחירים המשתלמים יכולים להיות גם ברמת האירוח, הנהג, המדריכים, הכניסה לאתרים ואם תחשבו בנפרד כמה יעלה לכם טיול עצמאי, רוב הסיכויים שתגלו שמאורגן משתלם הרבה יותר כולל החיסכון של זמן בתכנון ועלויות שמשלמים על אי ידיעה או טעויות שעושים כי לא יודעים אילו אופציות קיימות.
לעיתים גם הזמנה גדולה של מקומות לינה וכדומה מאפשרת גמישות בתקציב ומכאן ההנחה שאפשר לקבל על טיול מאורגן.

איך תרצו לחוות את אפריקה?

ניתן ליהנות היום מטיולים מאורגנים קבוצתיים עם אנשים נוספים זרים שאינם מוכרים לכם ומעוניינים להכיר את הסודות הכמוסים של אפריקה כמוכם או לארגן טיול שהוא רק עבורכם – זוג, משפחה גרעינית, משפחה מורחבת, חברים, צוות מהעבודה וליהנות מטיול בוטיק VIP שתפור בדיוק לתקציב, לתנאים, ללוחות הזמנים ולסגנון המועדף עליכם.
זכרו שלאפריקה יש הרבה פנים וצדדים ואפשר ליהנות בה מצד אחד, מריזורטים ולודג'ים מפוארים ומצד שני, מלינה בשטח באוהלים. כמו כן, אפשר לשלב בין אתנחתא בחופים של זנזיבר לשמורות הטבע הייחודיות של קניה, אוגנדה או רואנדה, לבחור בפעילויות אקסטרים שמעמידות את האומץ למבחן או להתענג על טיול רגוע בין המרחבים, מסע אנתרופולוגי או חיפוש בעלי חיים בסביבתם הטבעית, התבוננות ותצפיות באקשן הסביבתי.