לימודי תטא הילינג – איך נוודא שהלימודים מתאימים לנו?

במשך השנים, כפי שאנחנו יודעים, פותחו שיטות שונות לצורך ריפוי באופן אלטרנטיבי, כלומר לא כפי שאנחנו רגילים ומכירים דרך הרפואה הקונבנציונאלית, אלא בשיטות אחרות, המתייחסות יותר לחיבור שבין הגוף לנפש וגורסות שכל הדרך שאנחנו עוברים בגופנו, מושפע כך או אחרת, ממה שהנפש שלנו עוברת. 

בין התחומים הפופולאריים ביותר ברפואה אלטרנטיבית, הוא תטא הילינג. מדובר על תחום מאוד פופולארי ונפוץ אשר מתייחסת לחיבורים שונים שבגין הגוף לנפש, וכולל שיטות פעולות ייחודיות אשר מתייחסות בין היתר גם לרעיון של שליטה שלנו בגלי המוח. 

גם בישראל יש לא מעט אנשים שעוסקים בתטא הילינג, והם למדו את התחום במסגרות שונות של לימודי תטא הילינג. חלק מהמסגרות הן ספציפיות ועוסקות אך ורק בתחום זה, מסגרות אחרות מציעות מכלול רחב של לימודים בתחומים שונים של רפואה אלטרנטיבית, וביניהם אפשר למצוא גם את התחום של תטא הילינג. כך אפשר לגוון ולשלב בין התחומים השונים. 

כיצד נדע שבחרנו במקום הנכון?

על מנת ללמוד תטא הילינג בצורה נכונה, אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור את המקום הנכון, המקום הרלוונטי עבורנו. לשם כך, עלינו לבדוק תחילה מי הם המרצים ואיזה ניסיון עומד לרשותם (קראו על הניסיון של איילת זפרן), עד כמה הכלים שהם יכולים להציע לנו באמת איכותיים ומתאימים לתחום ולמה שאנחנו מחפשים, מתוך כוונה לעסוק בתחום באופן מקצועי. 

מעבר לזה, אנחנו צריכים לבחון את כל הנושא של תנאי הלימוד, תוכנית הלימודים, אופי הלימודים ומאפיינים אחרים שיכולים לעזור לנו במהלך השנים, הן בשביל ללמוד את התחום בצורה אופטימאלית, והן בשביל שנוכל לצאת מהלימודים עם הכלים והידע הדרושים בשביל לעסוק במקצוע. 

לסיום, אנחנו צריכים לחפש מקום שיכול לספק לנו מענה שלם וכולל, כפי שאנחנו מצפים מכל מוסד לימודים.