ריהוט משרדי

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי מהווה את אחת התשתיות החשובות במשרד. אם אתם מכוונים לבחירתו בימים אלה, חשוב להכיר מספר עובדות שיסייעו לכם בהשלמת המשימה. בחירת ריהוט משרדי מצריכה ידע בנושאים תפעוליים כמו ארגונומיה ותקנים, לצד נושאי עיצוב כמו גיבוש חזות הרהיטים ותכנון דקורטיבי מעמיק. בסוגיות אלו נעסוק במאמר זה, אשר יקל עליכם את מציאת פריטי הריהוט המתבקשים במשרדיכם.

תקנים והתאמה תפעולית

זהו הנושא הראשון שצריך להעסיק אתכם בבואכם אל חנות ריהוט משרדי . בעוד אשר בחנות ריהוט כללית אתם צריכים לחשב את משקל הרהיט, להסיק, בהתאם למשקלו, למי הוא מתאים, למבוגרים או לילדים, והאם הוא נועד למספר מועט או רב של שעות פעילות, בחנות ריהוט משרדית אתם לא צריכים לעסוק כלל במדידות. לחנות זו ישנן מחלקות כמו ריהוט משרדי לילדים, ריהוט משרדי למשרדים, ריהוט למשרדים ביתיים ואפילו ריהוט פונקציונאלי למקומות מוסדיים ייחודיים כמו מוסדות קבלת קהל וכיתות לימוד. מתוקף בחירתכם במחלקה ממנה אתם צריכים לרכוש את הרהיטים אתם מבטיחים שכל רהיט שתרכשו יעמוד בתקנים המתבקשים עבור שימוש של אוכלוסיית היעד.

ארגונומיה – הייעוד של הרהיט לעבודתו

כאן נדרשת הסתכלות ויזואלית על עצמים שונים המרמזים על ייעודו של הרהיט. ברי לכלל, למשל, כל שולחן ארוך נועד לחדרי ישיבות בעוד שולחן רחב בעל מוטת אורך משנית ישמש בדרך כלל מזכירה או פקידת קבלה בחדר קבלת פנים. שולחן קטן ישמש כעמדת עבודה, ובפרט כעמדת עבודה עם מחשב, ושולחן בגובה נמוך ישמש כשולחן בסלון המתנה משרדי. ידע ארגונומי שכל אחד חייב להכיר: כסא מחשב הוא כסא עם בסיס מחומש עם 5 גלגלים; שולחן ישיבות מוצלח וגם שולחן עבודה אישי הם שולחנות עם תעלת חור מפלסטיק להשחלת כבלים. מומלץ שבשולחן ישיבות תהיה גם דוקינג סטיישן (תחנת עגינה) לחיבור עזרי מחשוב ללא צורך בשימוש בשקעי ה- USB של המחשב.

צביון דקורטיבי – הבסיס לנראוּת של כל רהיט

בגדול, בתחום הריהוט המשרדי ישנם 2 סוגי צביון. האחד מושך לכיוון המודרניזם ומכוון לצבעים בהירים והשני לכיוון העיצוב העתיק ומכוון לצבעים יותר כהים, בדגש על צבעי עץ ושחור. חשוב לבחור בצביון המבוקש, אשר נראה מתאים לשילוב במשרד. חנות ריהוט משרדי מציגה מבחר רחב של אפשרויות למימוש שני סוגי הצביון, מודרני כעתיק.

עיצוב חזותי – האופן בו הרהיטים נראים

רהיט חום עץ אמנם מסמל בדרך כלל עיצוב עתיק מבחינת צביון, אך מבחינת החזות החיצונית הצורנית הוא יכול להתפרש כבעל עיצוב בורגני או כפרי. עיצוב בורגני ניחן בהדגשת אלמנטים מרובעים ומלבניים בעוד עיצוב כפרי ישים דגש רחב יותר על צורות עגולות ואליפטיות. חשוב לבחור את עיצובו של ריהוט משרדי בהתאם לסוג הדקורציה המשרדית שאתם מבקשים להנחיל בחדרי העבודה שלכם. מומלץ להיוועץ עם מעצב פנים בטרם קבלת החלטות על מנת להבטיח את העיצוב המוצלח ביותר בכל אחד מחדרי העבודה והאירוח השונים במשרד.