תביעת ביטוח חבות מעבידים עם עורך דין מתאים

בכל תביעה משפטית אנחנו צריכים להשתמש בעורך דין אשר יוכל לייצג אותנו ולשרת את האינטרס שלנו. רק בעזרת עורך דין אנחנו יכולים להציג את כל הראיות והעדויות שנדרשות בשביל שנוכל למצות את כל התהליכים בצורה טובה, ולקבל את התוצאה המועדפת עבורנו.

דוגמא טובה למקרה שכזה, היא תביעת ביטוח חובות מעבידים כלפי עובדים. ישנם מקרים בהם מעבידים נכנסים לחובות, בין אם הם ממשיכים כרגיל ובין אם הם נכנסים למצב של פשיטת רגל. במקרה כזה, העובדים עלולים למצוא את עצמם ללא הגנה, מבלי שיוכלו לקבל את הכסף שמגיע להם, אלא אם מגישים תביעה כנגד המעבידים. הבעיה היא, שאם למעביד אין את הכסף אז הוא לא יכול להחזיר אותו. במקרה כזה, אין ברירה אלא לתבוע את חברת הביטוח שלו.

תביעות ביטוח חבות מעבידים

ביטוח חובות מעבידים, הוא ביטוח מיוחד שאמור לעזור למעביד להחזיר את חובותיו במידה ואין לו אפשרות להחזיר אותם. ביטוח זה כמו פוליסות ביטוח אחרות אשר מיועדות להגן על בעלי הפוליסה מפני תביעות. כאן מדובר על תביעות מצד העובדים אשר לא קיבלו את משכורתם או כספים אחרים שהעובדים אמורים לשלם להם.

חלק משמעותי ועיקרי בכל מה שקשור לביטוח חובות מעבידים קשור לנזקי גוף. ישנם מקרים רבים, בהם העובד נפגע במסגרת עבודתו וניזוק מנזק פיזי מסוים. על כך, המעביד צריך לשלם לו תנאים סוציאליים שונים. אם המעביד מסרב לעשות זאת, הרי שהעובד יכול לתבוע אותו, בין היתר הוא יכול לתבוע ביטוח חובות מעבידים, קרי לתבוע את חברת הביטוח שלו על מנת שהוא יוכל לקבל את הכסף שמגיע לו.

חשוב לציין תביעת חבות מעבידים, איננה שונה משום תביעת ביטוח אחרת ולכן בשביל למצות אותה בצורה הטובה ביותר, יש להשתמש בשירותיו של עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח ובפרט בתביעות ביטוח חובות מעבידים. כמובן שעל מנת שהתביעה תצליח. יש להשתמש בכל הכלים והחומרים שעומדים לרשותכם, על מנת שתוכלו להציג אותם בעת התהליך, ובסופו של דבר הוא יוכרע לטובתכם ותקבלו את מה שמגיע לכם.