תביעה בעת קרע בדרגה 4 – כל מה שרציתן לדעת

רשלנות רפואית בלידה עלולה להביא לכדי קרע בדרגה 4 במקרים מסוימים. לחץ פונדלי, אשר בהגדרתו הפשוטה הנו לחץ שמופעל על רחמה של האישה במטרה לזרז את לידת התינוק, עלולה במקרים חריגים להוביל לקרע בדרגת חומרה 4, שנחשבת לקשה ביותר, ובאה לידי ביטוי בחיבור בין חלל הרקטום לבין הוואגינה.

קרע מהסוג הזה אשר לא מקבל טיפול ראוי מיד לאחריו, עלול להביא להשלכות חמורות ונזקים ארוכי טווח, ולפעמים אף קבועים. במקרים מהסוג הזה, שבהם הנזק נגרם כתוצאה מרשלנות של הרופא, רצוי לפנות לעורך דין רשלנות רפואית על מנת לבחון את האפשרות להגיש תביעה בנושא.

תוכן עניינים

קרע שאובחן ולא טופל כראוי

גם כשישנו מצב שבו קרע בדרגה 4 אובחן, אך כזה שלא טופל כראוי, ניתן להגיש תביעה בגין רשלנות בהריון. צריך להבין כי מדובר בסוג קרע שמצריך תיקון של מומחה שהנו כירורג קולו-רקטלי. על אף שקרע מהסוג הזה נחשב לנדיר, אין הדבר אומר שצריך לוותר במקרים מהסוג הזה.

יש עורכי דין שמתמחים בהגשת תביעות בגין רשלנות רפואית, והרי שאם אתם נאלצים להתמודד עם מקרה מהסוג הזה, אז אתם רק צריכים לפנות אל גורם מקצועי שיוכל לעזור לכם ולהעניק לכם את הגיבוי שאתם צריכים כדי למצות את ההליכים עד תום.

תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם

התמודדות עם רשלנות רפואית זה דבר שיכול להיות לא פשוט בכלל, אך אם אתם רוצים להפוך את זה ליותר פשוט עבורכם, אתם רק צריכים לפנות בהקדם אל עורך דין שיוכל לבחון את פרטי המקרה שלכם, ולראות עד כמה תביעה בעת קרע בדרגה 4 זה משהו שרלוונטי עבורכם, ומה הסיכויים שלכם לקבל פיצויים.