קורס צלילה- איך זה עובד

אם אתה חושב לעבור קורס צלילה, מכיוון שלא מעט אנשים משכנעים אותך לעשות זאת ולא מפסיקים לספר לך עד כמה הדבר חוויתי ומדהים, הרי שבטרם אתה נרשם לקורס צלילה ומגיע אליו, חשוב שתבין לקראת מה אתה הולך. בכדי לחוות קורס צלילה באופן החוויתי והמהנה ביותר, חשוב לדעת מעט על האופן שבו מתנהל קורס צלילה, מה תלמד בקורס ועוד. להגיע מוכן לקורס צלילה, זהו דבר אשר יקל עליך את ההתמודדות בקורס עצמו, עם כל החדש והלא מוכר אשר תידרש להתמודד עמו.

אז מה זה בעצם קורס צלילה?

קורס צלילה, הוא קורס אשר מטרתו היא ללמד את האדם לצלול. מדובר בחוויה מדהימה, אשר מאפשרת לו ליהנות מהכרות עם העולם התת ימי המופלא. אולם, בכדי שהוא אכן ייהנה מהחוויה, יש צורך שהוא ילמד את מיומנויות הצלילה הבסיסיות שיאפשרו לו לצלול. קורס צלילה הוא קורס המיועד הן עבור מתחילים והן עבור מתקדמים. בעוד שקורס צלילה כוכב אחד רלוונטי למתחילים ונוגע בכל מה שקשור להכרות עם תחום הצלילה, להתנסות עם צלילה בבריכה ובים וצלילה עם אוויר דחוס ולימוד מידע תאורטי על כל מה שנוגע לצלילה בטוחה ולכללי זהירות והתמודדות במצבי חירום, הרי שקורס צלילה כוכב 2, הוא קורס צלילה המיועד לצוללנים אשר עברו את הקורס הבסיסי והוא מתמקד בצלילה במים עמוקים ובניווט בתוך המים. קורס צלילה מועבר על ידי מדריך צלילה מוסמך ומנוסה בתחום והוא מועבר בהתאם לבחירה באופן פרטי, או באופן קבוצתי, בקבוצה המונה עד 6 תלמידים.

קורס צלילה באילת

לעוד פרטים אודות קורס צלילה באילת, הכנסו לאתר https://nautilus-redsea.com/

מהלך הקורס

כאשר מדובר על קורס צלילה המיועד עבור מתחילים, הרי שהשלב הראשון של הקורס יהיה הכרות בין המדריך לקבוצה וכן הכרות בין חברי הקבוצה. שלב זה הוא שלב חשוב. בכדי ליצור אווירה טובה שתאפשר לימוד איכותי, יש צורך בהכרות אמתית וממשית בין חברי הקבוצה  עצמם ובין מדריך הקבוצה לקבוצה. לאחר מכן, המדריך ילמד את כל החומר התאורטי הרלוונטי עבור צלילה בטוחה. לאחר לימוד החומר התאורטי, תהיה התנסות של תרגילי צלילה בסיסיים בבריכה ובים. ייתכן מאוד כי גם התרגילים הללו יהיו לכם קשים בהתחלה, אך ככל שתתרגלו אותם, תיווכחו לדעת שהם קלים יותר ומאפשרים צלילה מהנה וחווייתית.