פרחים בחולון / פרחים בבת ים

אין כמו מתנה בצורת פרחים. מתנה צבעונית, מלאת חיות, שמחה ויופי, שמתאימה לכל אירוע. היא גם מתנה יקרה יחסית ולכן אין סיכוי לחשוב שמדובר בברירת מחדל. בנוסף, בדומה לכל מתנה אחרת – גם פרחים בחולון יכולה להיות פשוטה יחסית או יקרה מאד. תלוי בכם ובאירוע. לכן, אם אתם רוצים להעניק מתנה – ללא ספק, פרחים הם הפתרון!

פרחים בבת ים

קצת על פרחים בחולון או פרחים בבת ים או בפרחים בכל מקום אחר בארץ

פרחים חד שנתיים הם פרחים מעולים, כי אפשר לשתול אותם פעם אחת, להשקות רק פעם בשבוע ולקבל תוצאה מעולה – יפה ורעננה. אפשר לגדל אותם בכל העונות, ולכן הם משאירים נוי ושמחה לאורך כל השנה. אבל, הטריק היחיד, הוא הרגע הראשון שהם נכנסים לאדם: כדי שתוכלו לשמור עליהם, חשוב לשתול אותם בהתאם לעונה המתאימה להם. אם זה יעשה בצורה נכונה, כאמור, הם יישארו להרבה מאד זמן. פרחים בחולון או פרחים בבת ים או בכל מקום אחר, כולם עומדים על אותם העקרונות.

סוגי הפרחים

  • חשוב לבדוק אם מדובר בפרחים עמידים בקור, או פרחים חצי עמידים לקור
  • חשוב לבדוק אם מדובר בפרחים רגישים לקור – כי אז לא תמיד אפשר לשתול אותם, וצריך לדאוג להם למזג אוויר וקרקע מיוחדים. למשל, צמחים חד שנתיים עמידים לקור יוכלו להישתל וגם להיות עמידים בחורף קשה, מלא גשם ואפילו שלג!

סוגי הפרחים הפופולאריים ביותר שעמידים לארוך השנה הם: אצבעונית, אליסון, מנתר, דרדר כחול, אמנון ותמר ועוד. אם אתם רוצים פרחים שיכולים להיות עמידים בחורף, תוכלו לקנות קצח, אדל, בר גביע, דם המכבים, מרווה כחולה ועוד. כל אלו כמובן אפשר להשיג בחנויות פרחים בחולון או פרחים בבת ים ובכל מקום בארץ, ובמיוחד בחנויות מתמחות.

פרחים שהם חצי עמידים הם פרחים שלא יכולים לעמוד בקור של החורף הקשה. זה אומר, שאם אתם רוצים שישארו עמידים בחורף, אתם צריכים לשתול אותם באביב. בין היתר: מרווה בצבע השני, פטוניה, אפרסמון וכובע הנזיר. פרחים אלו לא אוהבים להשתל בחורף, והם יחזיקו מעמד בו ואף יפרחו מאד, אם תכניסו אותם לאדמה דווקא באביב.

משלוחי פרחים כמתנה

בנוסף, לא רק בתור חובבי פרחים אפשר לסור אל חנות פרחים בחולון. אפשר לרכוש פרחים בתור מתנה, בין היתר ליולדת, ליום הולדת או יום נישואין. גם כאן, ללא קשר לסוג המשלוח, חשוב להתאים את הפרחים הנכונים לעונה. כלומר, לא משנה מה מטרת הפרחים – גם אם כמתנה וגם אם כמשהו שאתם רוצים לשתול עבור עצמכם, חשוב לקנות את הפרחים שמתאימים לעונה. משלוח בקיץ למשל, ינבל אם לא ניתן להם את התנאים הנכונים, במיוחד בימים החמים, הכוללים מים, הסרת עלים, חיתוך ב-45 מעלות ואריזה נכונה.