פארק בבלי – פרויקט מגורים ודיור מוגן

מחפשים פרויקט מגורים בתל אביב שיוכל לספק לכם את הטוב ביותר מכל העולמות? פרויקט פארק בבלי תוכנן של ידי האדריכלית גל נאור במטרה לספק חווית מגורים בסביבה טבעית, ירוקה ושקטה. כזו שבה משפחות ואנשים מבוגרים יכולים להרגיש בה בנוח, אבל עדיין להיות ממוקמים במרכז תל אביב.

אם אתם מחפשים אחר סביבת מגורים שתוכל לספק לכם את כל היתרונות שניתן לחשוב עליהם כבר מהרגע הראשון, אז עליכם לקחת לתשומת ליבכם את הדברים שהכי חשוב לבדוק, והרי שכאשר מדובר על פארק בבלי, אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר במקום שיספק לכם את הטוב ביותר שניתן לחשוב עליו.

תוכן עניינים

שפע של יתרונות למגורים בפארק בבלי

לא בכדי יצחק תשובה בחר לרכוש פנטהאוז בפרויקט כדי לגור בו. כל היתרונות שהוא מציע, וביניהם המיקום, רמת הבניה, הסביבה הירוקה, האוכלוסייה האיכותית והקרבה לפארק הירקון, הופכים אותו ליוצא גדר הרגיל בעבור כל אחד שרוצה לגור במרכז תל אביב.

במידה וגם אתם רוצים לגור במרכז תל אביב וחשוב לכם לדעת שאתם הולכים לעשות את זה בסביבה שתוכלו להרגיש בה בנוח, אז זה ללא כל ספק יצריך מכם לחשוב ברצינות על המקום שבו אתם הולכים לגור, ויהיה כדאי לכם לשקול בחום את הפרויקט הזה וכל היתרונות שהוא יכול להציע לכם בסופו של דבר.

דירות ב-4 עיצובים שונים

בפרויקט פארק בבלי ניתן למצוא 4 מודלים שונים של דירות בעיצובים של אש, אוויר אדמה ומים. תוכלו להחליט איזה סגנון עיצובי יותר מעניין אתכם ועל סמך זאת לבסס את הרכישה שלכם. בכל אופן, נמליץ לכם בחום להגיע למקום כדי להתרשם מהפרויקט בשטח ולהבין טוב יותר עד כמה הוא מיוחד.