עשיתם פאשלה על הכביש? אתם צריכים עו"ד תעבורה!

מתי תזדקקו לעורך דין תחבורה טוב? מתי תדעו אם עדיתם פאשלה מספיק גדולה על הכביש כדי להזדקק לעורך דין? ומתי כבר הגיע הזמן להודות ולא להתחמק מעונש? הכל במאמר הבא.

אנשים רבים שעושים עבירות תנועה בין אם על פעם בשבוע ובין אם פעם בחיים, אינם יודעים מתי הם זקוקים לעורך דין המתמחה בעבירות תעבורה. במאמר הבא נמנה את המקרים בהם חשוב להצטייד בעורך דין מסוג זה.

אז מתי הגיע הזמן להודות כי הגיע הזמן לקורס ריענון נהיגה?

כאשר הייתם מעורבים בתאונה בה היו נפגעים – מצב זה דורש עורך דין שיסייע לכם בכל שלב בתאונה.

בתאונת פגע וברח – אף פעם לא מאוחר מידי להודות בטעותכם ולומר כי אתם שבים ולוקחים אחריות על מעשיכם.

אם שתיתם ונהגתם – חשוב לא לשתות ולנהוג. אם נתפסתם בעת מעשה, חשוב לשכור עורך דין שינסה להקל על עונשכם ולהסביר לשופט שאתם מודעים לחומרתם מעשיכם.

במקרים של נהיגה מופרזת – נהיגה מופרזת אינה מועילה לאף אחד. היא מלחיצה את הנהגים על הכביש, מורידה את זמן התגובה שלכם, ועלולה לגרום לתאונות קטלניות. אם נתפסתם על נהיגה מופרזת תוכלו לקבל נקודות שעלולות לגרום לשלילת רישיונכם.

נהיגה בזמן פסילה – נהיגה בזמן פסילת רישיון נהיגה היא אחת העבירות החמורות שישנן בכל הנוגע לבית המשפט לתעבורה. מי שנוהג בזמן פסילה נחשב כשזה שמודע לחומרת העבירה שביצע, ולכן הוא עלול לקבל עונג של מאסר. אם עשיתם טעות מסוג זה חשוב שיהיה לצדיכם עו"ד תעבורה שיכול לסייע לכם להימנע ממאסר.עורך דין נזיקין

נהיגה תחת השפעת סמים – בדומה לנהיגה תחת השפעת אלכוהול, גם כאן העונש דומה והוא יכול להיגמר במעצר ושלילת רישיון. חשוב במקרה זה גם כן להצטייד בעו"ד תעבודה שיוכל לחלץ אתכם מעונש כבד.

ייצוג בזמן חקירה – לעיתים רבות נחקרים נהגים רבים על עבירה שנעשתה על הכביש. גם כאן חשוב שלפני החקירה ובעת החקירה ילוו הנהגים בעו"ד תעבודה. בחרו עורך דין מנוסה שיוכל לייעץ לכם בכל הזמן ובשלבים הקריטיים של החקירה.

לסיכום, לא משנה איזה עבירה התבצעה, נהגתם לא כחוק וכעת את עומדים בפני חקירה, או כתב אישום, בחרו עו"ד טוב המתמחה בעבירות תעבורה שיהיה לצדכם בכל שלב.