עיצוב הבית בחורף – כך תעשו את זה נכון

כצרכנים נבונים אתם בוודאי יודעים שעיצוב חורפי של הבית שלכם לא חייב לעלות המון. יחד עם זאת, אסור להתפתות לכל מחיר וחשוב לבחור פריטים נכונים אשר יאפשרו לכם לשמור על הטמפרטורה המתאימה והלוק הנעים של פנים הדירה. אז איך תעצבו את הבית שלכם בחורף בצורה חכמה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

הקפידו על שטיחים עבים ומחממים

יש לא מעט רעיונות לעיצוב הבית בחורף ושפע של פתרונות דקורטיביים, אולם תמיד חשוב להתחיל מלמטה. לכן, יותר משווה לבדוק אילו חיפויים יש לכם בדירה ולא למהר להחליף אותם בחיפויים יקרים למדי. ברוב המקרים, שימוש נקודתי וחכם בשטיחים עבים ויפים יוסיפו לכם טאצ' עיצובי בכל חלל ויכניסו לכם טוויסט חורפי לכל הדירה.

העדיפו טפטים מעוצבים

רגע לפני שאתם  צובעים את הדירה שלכם ונכנסים למוד חורפי, כדאי לשקול טפטים מעוצבים שיאפשרו עם אמירה נוסטלגית בחדרי השינה. טפטים אלו מעניקים תחושה נעימה בחללים הכי פרטיים בבית שלכם ומאפשרים לכם ליצור אווירה חורפית בעלות נמוכה. אגב, בדומה לשטיחים, גם הם יוסיפו לכל חלל עוד שכבת בידוד ויאפשרו לכם לצמצם בשימוש שלכם במזגן או בתנור החימום היקר.

שקלו להוסיף וילונות בעיטור ייחודי

וילונות מאריג איכותי נחשב לאחד הסממנים הראשונים של החורף ודרך של ממש לשדרג את חלל הפנים של כל חדר. הווילונות מצמצמים את כניסת האוויר הקר לתוך החדר ומוסיפים נופח מעט רומנטי בו זמנית, כך שמדובר באפשרות שיותר מכדאי לשקול. אגב, שימו לב למנגנון של כל וילון. בלא מעט מקרים מדובר על החלק החשוב ביותר שיש בו ( ויזואלית ופונקציונלית) ודרשו תעודת אחריות מלאה עליו.

בררו אודות סוג החימום האולטימטיבי

חשוב לציין שאופציית ההסקה היא מזמן לא רק דרך לעלות את הטמפרטורה אלא פריט עיצובי לכל דבר ועניין. לכן, שווה לעשות סקר שוק ולראות איזה אופציה תתאים ברמת התקציב, העלות לכל שעה תפעול וכמובן שברמה העיצובית. כיום ניתן להשיג מגוון של אמצעי חימום אשר מבוססים על פרזול יוקרתי וזכוכית איכותית ואשר משדרגים את הלוק של סלון ביתי באופן קל ופשוט.

אל תשכחו את הנברשת והתאורה הנכונה

תאורה איכותית אשר מתבססת על נברשת נאה, נחשבת דרך נהדרת לעיצוב הדירה לכבוד עונת החורף. שימו לב שנברשת אשר מתבססת על חומריים טבעיים תתאים יותר לעונה הגשומה והקריסטלים הנוסטלגיים עושים קאמבק נפלא. אגב, בבחירת נורות אשר ירכיבו את התאורה, שווה לבחור באופציות המשתלמות יותר כדוגמת לד או פלורסנט.

לסיכום, יש לא מעט רעיונות לעיצוב הבית בעונת החורף הקרה ולכן יש חשיבות גם למראה הוויזואלי וגם לאיכויות הבידוד של כל פריט. הקפדה על בחירה נכונה של חומרים והוספה של אקססוריז שיתאימו לשני האספקטים האלו, מהווה את המפתח לעיצוב מרשים שלא ישבור לכם את מסגרת התקציב.

רוצים לקבל טיפים נוספים לעיצוב הבית? לחצו כאן.