עידן עופר – האיש שמוביל את החברה הגדולה בישראל

בדרך כלל, כשאנחנו חושבים על חברות ישראליות גדולות, אז באופן טבעי השמות שעולים לנו בראש הם שופרסל, פוקס, קסטרו, רמי לוי וכדומה. כולן חברות גדולות, בחלק לא קטן מהמקרים, מדובר על אימפריות המחזיקות יותר מחברה אחת ושותפות בלא מעט חברות מקומיות ובינלאומיות. 

מעל לכל זה, ישנה חברה אחת שבמשך שנים נחשבת למובילה, לא רק בתחום אלא בכלל בכלכלה הישראלית ויש לה גם השפעה מסוימת על דברים שמתרחשים מעבר לים. מדובר על חברה לישראל, חברה לאחזקות המתעסקת בתחומים שונים, כגון ספנות, כימיקאלים, אנרגיה מתחדשת ועוד. החברה שייכת למשפחת עופר ומי שמוביל אותה היום הוא עידן עופר, דור שני במשפחה. 

עידן הוא איש עסקים, יליד חיפה, אשר למד באוניברסיטה המקומית כלכלה וספנות, ובמשך השנים נכנס לתחום דרך החברה המשפחתית אשר החזיקה ברשותה את צים, חברה מובילה בתחום שנוע מכולות בים. החברה פעילה בכל רחבי העולם, ואחד המרכזים שלה הוא כמובן ישראל. 

מה עידן עופר עושה מעבר לעסקים?

מעבר לניהול החברה לישראל והעובדה שהוא מחזיק ברשותו חברות נוספות, כולל מניות בקבוצת הכדורגל הספרדית אתלטיקו מדריד, שנחשבת לאחת הגדולות לא רק בספרד אלא גם באירופה בכלל, הרי שעידן עופר הקים את בית הספר לקיימת באוניברסיטת רייכמן, במטרה לאפשר לדור העתיד של המנהיגים לקבל את הכלים הנכונים להתמודד עם בעיות סביבה שונות. 

עידן הוא חלק מקבוצת הדירקטוריונים של האוניברסיטה ובעבר היה גם חלק מצוות היועצים בבית ספר קנדי לממשל באוניברסיטת הווארד היוקרתית בארצות הברית. עם הנשים הוא גם זכה להיות חבר במועצת מנהלים של חברות שונות וזכה להכרה בינלאומית בזכות השפעתו ותרומתו לעולם העסקים, וכן בפיתוח מנהיגות צעירה.