עורך דין פלילי עם הצלחות: איך אפשר לבדוק?

כשאנחנו פותחים טלוויזיה או רדיו, הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות ולשמוע עורכי דין פליליים בכירים, כאלה שכולם כבר מכירים את שמם, יש כאלה שאפילו יודעים עליהם יותר מכך, שכן הם זכו כבר מזמן להיות כוכבי תקשורת, גיבורי תרבות, ולא רק עורכי דין פליליים.

אך זה לא בהכרח אומר שמדובר בעורכי דין מצליחים, בניגוד למה שנהוג לחשוב. הרבה פעמים, מדובר בעורכי דין שזוכים לייצג חשודים במשפטים מתוקשרים, יש להם יכולת ורבלית מאוד טובה, נוכחות תקשורתית מיוחדת, לא פעם גם יש להם מחלקת יחסי ציבור לא רעה, וכך הם זוכים להיות פרשנים ואנשי דעה בכלי תקשורת שונים, לא בהכרח בזכות גיליון ההצלחות שלהם.

אז עולה שאלה, איך אנחנו יודעים אם עורך דין פלילי יש לו הצלחות או לא, והאם זה מבטיח לנו משהו בכלל? הרי ברור מאליו, שלא כל הצלחה של כל עורך דין במשפט אחד, מבטיחה בהכרח הצלחה במשפט אחר.עורך דין פלילי עם הצלחות

התשובות לכך מתחלקות לכמה חלקים. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא לא מעט אפשרויות בשביל לקבל מידע על עורכי דין פליליים. אנחנו יכולים לקרוא את מי הם ייצגו, מה הם עשו וכדומה. כלומר, יש לנו את הדרך להכיר את ההיסטוריה המשפטית שלהם. אנחנו לא צריכים שהם יספרו לנו על כך. עם זאת, אנחנו תמיד יכולים לקבל מהם עוד מידע על אנשים שהם ייצגו, מן הסתם הם יספקו לנו אך ורק מידע על כאלה שהמשפט שלהם הלך טוב. אז עולה שאלה, כמה זה באופן יחסי אל מול המשפטים שלא הצליחו להם…

צריך לומר עוד משהו, אין לכך חשיבות אמיתית לאורך זמן. נכון שאם עורך דין מצליח לזכות את הלקוחות שלו, אז סביר להניח שמדובר בעורך דין מוכשר ואיכותי, אך צריך לבדוק את המקרים שלהם וצריך לבחון, מה בדיוק התוצאה הסופית, האם זה זיכוי מוחלט, האם זו עסקת טיעון, מה היה המחיר של הניצחון.

בכל מקרה, נכון לבדוק את זה ולהחליט על פי זה, איזה עורך דין לשכור.