עומדים לקנות דירה? עיינו במאמר שלפניכם!

הגעתם לשלב בחיים שבו אתם לא רוצים לשלם יותר את המשכנתא של בעל הבית? אתם רוצים לקנות דירה ובטוחים שתוכלו לעשות הכול כדי להצליח לעמוד בעלויות? אם כך, ברור שגם תרצו לעשות הכול כדי להבטיח שהדירה שלכם תהיה תקינה. אתם לא באמת רוצים לשבת בבית החדש ולראות שפתאום יש בו נזילה או רטיבות. לכן, אם אתם יכולים להזמין שירות כמו בדק בית מקצועי, למה לחשוב פעמיים? אתם יכולים להיות בטוחים שאם תדברו עם מכרים וחברים, תגלו שרבים מהם כבר הזמינו שירות כזה בעבר ויצאו מרוצים. בדק בית יכול אפילו לשנות את ההחלטה האם לבצע רכישה מסוימת או לא, שכן הכול תלוי בדוח שיכתבו המומחים אחרי הבדיקה. למשל, אם יתברר שיש הרבה מאוד ליקויי איטום או ליקויים במערכות אחרות כמו מערכת האינסטלציה או החשמל, לא בטוח שתרצו לבצע את הרכישה בסופו של דבר. 

איך בוחרים מאיזו חברה כדאי להזמין שירות כזה? 

האמת היא, שיש היום הרבה חברות שעובדות בתחום הזה. לכן ברור מדוע לא פשוט לבחור את החברה הנכונה, כי מה אתם באמת יודעים על התחום? ואיך אפשר להיות בטוחים שכל חברה שתגיע תבצע עבודה טובה ומקצועית? אומנם הדבר האחרון שתרצו זה להרגיש שאתם מבזבזים את הכסף שלכם, אך מצד שני, לקנות דירה בלי לדעת האם היא באמת במצב תקין זה לא כדאי. לכן, בבואכם להחליט בידי איזו חברה תרצו להפקיד משימה כמו בדיקת דירה לפני קנייה, חשוב לבדוק כמה דברים. למשל, האם זו חברה וותיקה? מקצועית? ובעלת כמה שיותר המלצות? כדאי לברר את הפרטים האלה וכך לבחור חברה אמינה שבאמת תוכל לעשות עבודה כמה שיותר טובה. 

מה עושים עם קבלת הדוח? 

אחרי הזמנת שירותי בדק בית מקצועיים, צריך יהיה להמתין לבדיקה ולקבלת הדוח. יש מקרים שבהם הליקויים מינוריים וכמובן שנחליט להמשיך עם הרכישה. לעומת זאת, יש גם מקרים רבים שבהם נוותר על הקנייה, שכן תוצאות הדוח יראו הרבה יותר מידי ליקויים. כמו כן, בהרבה מאוד מקרים נוכל גם להגיע עם המוכר לעמק השווה, כלומר, להבנה מי מהצדדים אחראי לתקן את הליקויים ולשלם על כך. לא אחת אנחנו רואים שמחיר רכישת הדירה יורד בצורה משמעותית כי מתגלים בה לא מעט ליקויים. מה שבטוח זה שיש חשיבות אדירה להזמנת שירות כזה ולכן כדאי שגם אתם, כפי שעשו אחרים, לא תוותרו על העניין המשמעותי הזה.