עו"ד תאונות דרכים – האיש הראשון לדבר איתו

בכל יום מתרחשות לא מעט תאונות דרכים בכבישי הארץ. תאונות אופנוע, תואנות של רכבים פרטיים, התנגשויות, תאונות רכבים מסחריים, וכיום גם תאונות של קורקינטים ממונעים, הפכו לחלק מהשגרה. עורך דין גיא דויטש מציע לכל המעורבים בתאונה פתרונות משפטיים חיוניים.

לעבור תאונה זה טראומתי, אבל אחרי שנרגעו הרוחות, מצב החירום טופל, וישנה רגיעה יחסית, הרי שיש להתמודד עם התוצאות, יהיו מה שיהיו. נזקי גוף, נזקים לרכב או לרכוש אחר, נזקים לצד ג', כל אלו דורשים התמודדות משפטית והבנה בריאה ומלאה של המצב.

כמה עובדות על תחום תאונות הדרכים בישראל:

עו"ד תאונות דרכים יוכל כמובן לברור ולבחון מה מכל הדברים הבאים רלוונטיים לכם (כמו גם מאות דברים אחרים שלא צוינו כאן), אך רשימה זו תיתן לכם תמונה כללית על המצב:

  • כל אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים בישראל, ונפגע בעקבותיה, זכאי לפיצויים שמגיעים מחברת הביטוח. במקרי נכות עקב תאונת דרכים (או בכלל), האדם הנכה זכאי גם לזכויות שונות מהמדינה דרך הביטוח הלאומי.
  • למרות שניתן להגיש תביעה לפיצויים עד שבע שנים לאחר האירוע. ועדיין, הטיפול הרפואי חייב להיות כמה שיותר מוקדם שכן בחלוף הזמן לעיתים יהיה קשה יותר ויותר להוכיח את הקשר שבין הפגיעה עליה אתם תובעים לבין המצב כפי שהוא כיום.
  • מרבית התאונות מסתיימות בפגיעות קלות והביורוקרטיה סביבן יכולה להיפטר בתקשורת מהירה וישירה בין החברה המבטחת לבין הנפגע.
  • באותן תאונות בהן היו פגיעות משמעותיות, פגיעה ברכוש או פגיעות גוף (או אפילו הרוגים), התהליך המשפטי מורכב יותר, ודורש בפעמים רבות עזרה משפטית וליווי של עורך דין.

עורך דין גיא דויטש

יש הרבה מאוד עורכי דין לתאונות דרכים בישראל. חלקם מתמחים באפיקים ספציפיים בתחום, כמו למשל עורכי דין לתאונות אופנוע או כאלו שמתמחים דווקא בתאונות עם נפגעים מצד ג'.

עורך דין גיא דויטש מציע מגוון פתרונות רחב מאוד וליווי משפטי שנשען על למעלה מעשרים שנות ניסיון ורקע של ליווי אלפי מקרים של תאונות דרכים, מכל סוג. הליווי המקצועי חיוני במיוחד כאשר ישנם מקרים מורכבים עם פגיעות קשות, ומצבים של נכויות או מקרי מות עקב תאונת דרכים.