עו"ד פשיטת רגל בחיפה – למצוא את האיש הנכון עבורנו

אחד התהליכים הכי פחות נעימים שאנחנו יכולים לעבור הוא תהליך פשיטת רגל. לא משנה אם אנחנו עוברים אותו כאדם פרטי או כעסק, אזי שמדובר על תהליך מאוד לא פשוט מבחינה מעשית והוא גם לא פשוט מבחינה נפשית.

תהליך פשיטת רגל מתבצע כאשר אנחנו הופכים חדלי פירעון, במילים אחרות, כשאנחנו לא יכולים לשלם את המוטל עלינו. אנשים רבים חווים את התהליך הזה, שוב, בין אם בחיים הפרטיים ובין אם בחיים המקצועיים. יש לכך סיבות שונות, למשל, כניסה לחובות לא צפויים, החלטות כלכליות לא נכונות, השקעות שלא צלחו, פיטורים מהעבודה ואובדן הכנסות ועוד.

על מנת לעבור תהליך של פשיטת רגל בצורה נכונה ומבוקרת יש צורך לשכוח את שירותיו של עורך דין שמתמחה בנושא. הוא ידע לעמוד מול הרשויות השונות ובראשן ההוצאה לפועל וכן מול הנושים אשר מבקשים שנשלם את החובות שלנו כלפיהם. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של עורכי דין שמתמחים בתחום של פשיטת רגל, עלינו מוטלת האחריות למצוא גורם שידע לעמוד לצידנו ולעזור לנו בתהליך.

בשביל למצוא עו"ד פשיטת רגל בחיפה או במקום אחר, אנחנו יכולים להשתמש באינטרנט ולגלות שם מגוון רחב של עורכי דין שמתמחים בתחום, משרדים רבים אשר יהיו שמחים לייצג אותנו, כמו כן אנחנו יכולים להגיע אל עורכי דין בתחום זה בדרכים אחרות כמובן.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים עו"ד פשיטת רגל בחיפה או בערים אחרות, צריך להדגיש עוד נקודה, אומנם פשיטת רגל היא תהליך מאוד לא נעים ומאוד לא נוח, אך לא מעט אנשים נכנסו אליו וידעו לצאת ממנו, ובמקרים רבים אף הצליחו להתרומם בחזרה מבחינה כלכלית. לא מעט אנשי עסקים הכריזו על פשיטת רגל וחזרו בכל כוחם ושגשגו שוב.

עו"ד פשיטת רגל בחיפה


כיצד בוחרים עורך דין בצורה נכונה

הדבר הכי חשוב כשאנחנו בוחרים עו"ד פשיטת רגל בחיפה ובמקומות אחרים, זה למצוא אדם שאנחנו יכולים לסמוך עליו, אדם שאנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא יספק לנו את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור את התהליך בצורה הטובה והמסודרת ביותר.

זה אומר שעלינו למצוא מישהו שיהיה איתנו בכל שלב של התהליך, ידאג לעמוד מול הרשויות ולייצג את האינטרס שלנו בצורה מושכלת, ידע לעמוד מול הנושים ולהגיע איתם להסדר חוב משביע רצון מבחינתנו.

אנחנו גם צריכים למצוא מישהו שידע לספק לנו תוכנית פעולה נוחה עבורנו, כך שנוכל להתמודד עם פשיטת הרגל מצד אחד ומצד שני, לספק לנו דרך לצאת ממנה בהקדם. נכון שאנחנו נצטרך להיות מסוגלים לכך מבחינה כלכלית, אך עורך דין שמתמחה בנושא, ידע להדריך אותנו לאורך התהליך ולעזור לנו להגיע אל הנקודה בה נוכל לחזור אל שגרת חיינו ולהתחיל הכל מחדש בצורה טובה יותר.