סרטי תדמית לעסקים – למה זה יכול לעזור לכם?

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה. אתם רוצים להשתלב בשוק מסוים שמעולם לא פעלתם בו. בין אם מדובר בשוק בחו"ל ובין אם מדובר בשוק מקומי אצל קהל יעד שלא עבדתם מולו בעבר. 

בכל אחת מהסיטואציות הנ"ל, אתם צריכים למצוא דרך כיצד למכור את עצמכם, כיצד להשתלב באופן כזה, שהקהל יכיר אתכם. אתם יכולים לצאת בקמפיין פרסום גדול, אך זה לא בהכרח יאפשר לקהל להכיר אתכם לעומק, להבין מה בדיוק אתם מציעים ולמה לו לעבוד איתכם. אתם יכולים גם לייצר אופציה דומה אך חלופית והיא בעזרת סרטי תדמית. 

סרטי תדמית לעסקים יכולים להתאים לסיטואציות שונות, אחת מהן היא השתלבות בשווקים לא מוכרים ובפנייה לקהל לקוחות חדש שלא מכיר את העסק. זה יכול להיות קהל ממוקד, ספציפי, קטן, זה יכול להיות משקיעים או יזמים שתרצו לעבוד איתם ובעזרתם להיכנס לשוק, וזה יכול להיות גם קהל רחב וגדול, דרך סרטי תדמית שתציגו, בין אם זה באתר האינטרנט שלכם, רשתות חברתיות, וכן בפלטפורמות אחרות, יותר גדולות, החל מכנסים וועידות שתיטלו בהם חלק, המשך בפגישות ואירועים שתערכו בעצמכם או בהזדמנויות אחרות. 

כיצד סרטי תדמית יכולים לעזור לכם 

ברגע שאתם יוצרים סרט תדמית לעסק שלכם, אתם יכולים לספק תמונת מצב מלאה על כל מה שאתם עושים, כל מה שאתם מציעים, על העובדים שלכם, שירותים ומוצרים, היסטוריה וחזון, ושורה ארוכה של היבטים נוספים. זאת מבלי שתצטרכו לעבור דרך מתווכים שונים וכן מבלי שתצטרכו להציג את הדברים הנ"ל דרך פרסומות קצרות. זה נעשה בסרטים שמופקים על ידכם ומאפשרים לכם לשלוט בסיפור שתספרו. 

חשוב לומר, לפני שנכנסים לתהליך עבודה על סרטי אנימציה לעסקים, יש להבין בדיוק מי קהל היעד, למי אתם פונים ומה אתם מתכננים להציע לו. כך תוכלו להכין סרט שיתאים למידות שלו, כך תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה טובה וברורה. 

נקודה אחרונה, ייתכן מאוד שיהיה צורך להכין מספר סרטים על מנת להתאים אותם לקהלי יעד שונים. הפרטים והנתונים צריכים להיות דומים, גם אם המסר הוא שונה.