מצבר עד הבית: איזה מצברים כדאיים לי?

שירות מצבר עד הבית מאפשר לאנשים לקבל שירות אישי ומהיר אצלם בבית, בלי הצורך לגרור את הרכב, או לקחת מונית או תחבורה ציבורית וללכת לרכוש מצבר. לא רק שהשירות הזה נוח, הוא גם הכרחי, שהרי במקרי רבים הפתרונות החילופים פשוט לא הגיוניים כלכלית, או לא הגיוניים כלל (כמו ללכת ברגל לקנות מצבר וכלי עבודה ולנסות להחליפו לבד).

השירות הזה הוא כה חיוני, עד כי הוא הפך לשירות סטנדרטי בחברות הביטוח, והלקוחות מצפים לכך כמעט כמובן מאליו, שבכל תוכנית ומסלול ביטוח שהם הולכים אליו, שירות של טיפולים כמו החלפת המצבר ייעשו בבית הלקוח, או בכל מקום אליו נקלע עם תקלה.

תוכן עניינים

אז מה המצבר הנכון לי?

המצברים הפופולאריים ביותר בשירותים מצבר עד הבית הם ללא ספק המצברים של שנפ. המגוון הרחב והאיכות הגבוהה מאפשרים התאמה של מצבר לכל סוג רכב, ובמנעד מחירים שמאפשר גם לכם למצוא את המצבר הנכון לכם. אם אתם לא בטוחים האם אתם צריכים להחליף מצבר או לא, כדאי להיעזר ולהיוועץ באיש מקצוע אשר יבדוק את הרכב ויבין מה המצב שלו, כולל מה מצב המצבר.

בנוסף ישנם סימנים שונים שעלולים להתריע על הצורך בהחלפת מצבר מבעוד מועד:

  • נפילות חשמל או אספקת חשמל ירודה
  • קשיים ו"גמגומים" בהתנעה של הרכב
  • המצבר ברשותכם כבר שלוש או ארבע שנים

מה לוודא בהחלפת המצבר?

דבר ראשון, וודאו כי אתם מקבלים מצבר חדש, וציטוט המחיר שלו כולל קבלה עם תאריך ומחיר מלא כולל התקנה. הסיבה העיקרית היא שמצברים ברמה גבוהה ושירות ברמה גבוהה כוללים אחריות של שנה על פגמים במצבר, ובמידה ונבדק המצבר ברכב שלכם בתוך גבולות האחריות והתגלה כי ישנה תקלה פנימית ופגם, המצבר יוחלף בחדש, ללא עלות (כולל התקנה).

במידה והמצבר התגלה כפגום עקב נזק חיצוני או נזק כתוצאה מהשימוש, הרי שהאחריות אינה מכסה זאת, ויש לבדוק היטב מדוע ניזוק המצבר, ומה יש לתקן ברכב בכדי למנוע נזק כזה בעתיד, כדי שהמצבר הבא שלכם יעבוד בצורה תקינה.