ממיקי מאוס ועד מיניונים, מה הילדים של היום אוהבים במצעים שלהם

מצעים לילדים נחשבים לאחד הנושאים החשובים והמדוברים ביותר בעולם האימהות. אומנם אימהות נוהגות לדבר על מגוון רחב של נושאים שונים שקשורים לילדים שלהם, כולל מתכונים מהירים ומזינים, מבצעים על ביגוד וציוד לתינוקות, עגלות בזול וכדומה, אך אין ספק כי שנת הלילה של הילדים שלהם נחשבת לאחד הנושאים הקדושים ביותר בלקסיקון. כל אימא רוצה שהילד שלה ישן שינה טובה ועמוקה, שהוא יכנס למיטה שלו ברצון ובשמחה וכמובן שיירדם מהר ועם חיוך מנצח על הפנים. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג את כל המטרות האלו, היא באמצעות השקעה במצעים איכותיים בעלי הדפסים שילדים אוהבים. ניתן למצוא היום בשוק כמות אין סופית של מצעי ילדים שונים, החל ממיקי מאוס ועד לסדרות הטלוויזיה החדשניות ביותר. מגוון מצעים מדליקים נמצאים באתר http://www.מצעיםמהחלומות.co.il/ כך שאין שום סיבה שלא לרכוש לילד מצעים לפי הטעם האישי שלו.

אילו מצעי ילדים קיימים היום בשוק וכיצד לבחור את הטובים ביותר?

השלב הראשוני, הוא כמובן לבחור אך ורק מתוך המצעים האיכותיים ביותר. חשוב לבחון את הרכב הבד, היות וניתן למצוא סוגי מצעים שונים העשויים מסוגי בדים שונים. ברמת העיקרון, ככל שצפיפות הבד גבוהה יותר, כך המצעים נחשבים לאיכותיים יותר, והדבר מתבטא בעמידות לאורך זמן, אי דהייה של הצבע, מצעים חלקים ונטולי "גולגולים" וכדומה. ניתן למשל לקנות מצעי פלנל איכותיים לקראת החורף, ובקיץ להעביר את הילדים למצעי כותנה נושמים וקרירים יותר.

מבחינת העיצוב של המצעים, חשוב לבחור במצעים שתופסים את העין. ילדים אוהבים בדרך כלל מצעים צבעוניים ומעניינים, שמכילים את הדמויות האהובות עליהם, היות והן מייצרות עבורם תחושה של שקט פנימי ושלווה. כאשר הם הולכים לישון מכוסים בדמויות האהובות עליהם, הם חווים תחושת ביטחון גדולה יותר, ומרגישים בנוח להירדם. גם הכניסה למיטה עוברת בצורה חלקה יותר, ללא שום ריבים מיותרים.

מומלץ לתת לילד לבחור את המצעים הרצויים לו, היות והוא כבר ידאג לבחור את העיצוב שהכי מושך אותו. אם למשל מדובר על ילדה שאוהבת דמויות דיסני – כדאי לקנות לה מצעים שמכילים את בת הים הקטנה, אלדין או כל דמות אהובה אחרת.