מחפשים שמאי רכב בקריות?

מעטים האנשים בישראל אשר אין להם רכב צמוד ולפעמים אפילו שני רכבים. אז נכון אנו מבלים הרבה מאוד
בפקקים כל בוקר ואחרי הצהריים אך זה החיים בישראל ועקב העובדה כי אי אפשר אחרת כולנו תלויים באוטו שלנו בצורה עצומה. על רקע זה יש לציין כי כל תקלה באוטו יכולה להיות הרת אסון ולפגוע בנו בצורה קשה ביותר מכיוון שללא אוטו אנו יכולים לבלות שעות על הכביש באוטובס וזה ממש לא נחמד ונעים. אם התקלה נגרמת כתוצאה מתאונה אזי אנו יכולים להיות קצת יותר רגועים ולהבין כי כי הביטוח יכסה לנו את עלות התיקון. עליכם להבין כי הביטוח לא סתם קובע מהי מידת הנזק לאוטו שלכם אלא הוא יבחן לעומק מה קרה לרכב וזאת על סמך בדיקה מקיפה של שמאי מטעמו. לכן אפשר לראות כי רבים מחפשים שמאי רכב בקריות או בכל עיר אחרת וזאת עקב התפקיד החשוב שיש לשמאי זה.


האם העלות של שמאי רכב צריכה להטריד אותי?
אתם צריכים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה כמה עולה השמאי אך לא לכם לחברת הביטוח. מדוע? אם כן אתם צריכים להבין כי העלות של השמאי רכב לא צריכה להטריד אתכם וזאת עקב העובדה כי חברת הביטוח משלמת לו. לכן אין סיבה שלא לפנות אל שמאי אם אנו זוכרים כי הוא לא עולה לנו כסף. אם זאת יתכנו מקרים בהם לא נהיה מרוצים מן ההערכה של השמאי ונרצה לקבל חוות דעת משמאי שאנו שוכרים. במקרה כזה אזי אנו צריכים כבר לחשוב על התשלום לשמאי וזאת בכדי להבטיח כי הוא לא יעלה לנו כסף רב מדי.


מדוע עדיף לפנות אל שמאי בקריות ולא מהמרכז?
אם אתם פונים אל שמאי כדאי לכם לפנות לשמאי בקריות ולא מהמרכז וזאת עקב העובדה כי שמאי זה יהיה הרבה יותר פנוי לבצע את העבודה ופעמים רבות הוא יהיה גם יותר זול ולא פחות מקצועי ולכן עדיף לפנות אליו גם אם זה אומר כי הוא קצת רחוק מכם כאשר עליכם לזכור כי בסופו של דבר השמאי מגיע אליכם ולא אתם אליו.