מחפשים דירות להשקעה בתל אביב? כך תעשו את זה נכון

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הבינו כי עסקאות נדל"ן הן כאלה אשר יכולות להניב רווח גדול במיוחד, כאשר כיום יותר ויותר אנשים מחפשים דירות להשכרה מהן יוכלו להרוויח תשואה או במכירה בסכום גדול הרבה יותר מסכום הקנייה המקורי, או באמצעות השכרת הנכס ובכך תשלום עבור המשכנתא פלוס הריבית וקבלת נכס שיאפשר שנים ארוכות של החזר השקעה, כמו גם שיוכל להוות חלק בלתי נפרד מאבטחת עתיד המשפחה.

עם זאת כאשר מחפשים דירות להשקעה בתל אביב או בכל מקום בארץ –  חשוב לעשות זאת נכון על ידי חברת תיווך Domestic TLV כמו גם באמצעות המקצוענים בתחום אשר יוכלו באמצעות הניסיון שלהם לסייע לכם לבחור אחר נכס להשקעה.

אבל איך בוחרים נכון?

כאשר אתם מחפשים אחר דירה שימו לב לדגשים הבאים: דירות להשקעה בתל אביב

  • פוטנציאל להעלאת הערך של הנכס – כאשר בוחרים נכס להשכרה חשוב בתחילה לסקור את האזור שבו נמצא הנכס, להבין מהו הפוטנציאל שלו להפוך להשקעה איכותית, כמו גם שיש לשים לב לסביבה שבה נמצא הנכס ולהבין אם היא עתידה להתפתח.
  • עלויות – חשוב לבדוק באמצעות מתווך טוב מהן העלויות של נכסים באזור כמו גם לבצע השוואה בין עלות הנכס שאתם רוצים לרכוש לבין נכסים אחרים באזור. שימו לב גם כי המתווך מסייע לכם לבדוק באמצעות שמאי מקרקעין את ערך הנכס ובכך תוכלו להבין האם אתם מבצעים עסקה טובה.
  • סכנות – עוד יש לשים לב ברכישת דירה להשקעה אודות הסכנות שיש בנכס כמו מערכות חשמל, אינסטלציה ודוודים שאינן תקינות, עלויות של שיפוצים כמו גם שיש לבצע בדיקה מקיפה (אותה בדרך כלל מבצע מתווך) אודות שעבודים או עיקולים שעלולים להיות על הנכס.
  • פרויקטים צפויים – חשוב לבדוק באתר של עריית תל אביב אודות אזורים בהם צפויים פרויקטים לשיקום והשבחת הנכסים כמו פרויקט פינוי בינוי, התחדשות עירונית, תמ"א38  ועוד. באמצעות פרויקטים אלה ניתן לרכוש נכסים במחיר נמוך ועם הזמן ליהנות מתשואה אודות נכס שנמצא במקום איכותי יותר שמחירו עלה. בכך תוכלו לבצע השקעה נכונה.