מוניות הדר לוד המקורי לנתב"ג מאז 1948 – הפתרון שלך לשדה התעופה

יש לך טיסה לחו"ל הלילה? את אמורה לנסוע עם חברות ביום חמישי לסוף שבוע באירופה וצריכה הסעה לשדה? הילד שלכם חוזר מטיול במזרח ואתם מחפשים שירות הסעות שייקח אותם לשדה בשביל לקבל את פניו?

הדרך הטובה ביותר ליהנות משירות הסעות איכותי ואמין לשדה התעופה, היא להיעזר בשירות של מוניות הדר לוד המקורי לנתב"ג. התחנה מספקת שירותים מאז שנת 1948, כאשר אחת ההתמחויות הגדולות שלה היא שירות הסעות לשדה התעופה בן גוריון וכן שירות הסעות מהשדה לכל מקום בארץ, בין אם אתם זקוקים לשירות הסעות הביתה, למקום העבודה שלכם, לבית המלון או לכל יעד אחר.

בתחנת מוניות הדר לוד יודעים שיש לכם אפשרויות אחרות ליהנות משירות הסעה, למשל, רכבת ישראל, אוטובוסים, רכבים פרטיים, מוניות לנתב"ג מתל אביב ועוד. לכן החברה מספקת לכם את השירות הטוב ביותר, על מנת שלא תתחרטו כשתבחרו באחד מנהגי החברה להסיע אתכם לשדה. החברה תספק לכם מונית בתנאים הכי טובים שיש, זאת על מנת שתוכלו לנסוע בצורה נוחה ומרווחת לשדה, כמו כן, החברה תספק לכם מספיק מקום בשביל להניח את המזוודות בצורה נוחה ובטוחה.

כאשר אתם מבצעים ממוניות הדר הזמנה, נהגי החברה ישרתו אתכם מרגע שאתם נכנסים למונית ועד הרגע שאתם תצאו ממנה, כאשר עלות הנסיעה תהיה בהתאם למה שסוכם ביניכם, על פי המחירים המקובלים בהתאם למרחק הנסיעה. השירות של הנהגים מתבצע בכל ימות השנה, בכל השעות, כולל בסופי שבוע וחגים, כולל בשעות הלילה המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות.

מוניות הדר לוד המקורי לנתב"ג

תחנת מוניות הדר לוד המקורי פעילה משנת 1948, מה שמלמד על הניסיון הרב שהחברה צברה במהלך השנים, ניסיון שבא לידי ביטוי, בין היתר, בעובדה שהחברה הצליחה ליצור לעצמה קהל לקוחות נאמן שעובד איתה בכל עת שהוא נדרש לנסיעות לשדה או לכל מקום אחר, כולל בתי עסק שונים. החברה מעסיקה את הנהגים המובחרים והטובים ביותר שיש, שומרת על האמינות שלה, ומקפידה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר שהם יכולים למצוא בתחום ההסעות לשדה התעופה ובכלל בתחום ההסעות.

להזמנות טלפוניות: 03-9711103 מוניות הדר לוד בע"מ לנתב"ג (המקורי)