מה דרוש להוצאת רישיון עסק בתל אביב

העיר תל אביב היא העיר הגדולה ביותר במדינת ישראל. בתחומה פועלים עסקים רבים במגוון תחומים שרובם נדרשים להנפיק רישיון עסק בהליכים מוקפדים, מורכבים ומקוונים. תהליכי הרישוי בעיר תל אביב שונים מהתהליכים הנהוגים ברשויות מקומיות אחרות.

בתל אביב התהליך הוא מקוון ורצוף שלבים המתבצעים דרך אתר האינטרנט. לעיריית תל אביב דרישות ותקנים המתייחסים לעסקים מסוגים שונים ובעל עסק המבקש להשיג רישיון לעסק שלו צריך לדעת ולהבין במה כרוך התהליך עצמו. כדי לעבור את התהליך בקלות ובמהירות כדאי להפקיד את המלאכה בידיים של חברות מקצועיות.

חברת "ביופוד" מסייעת בקבלת רישוי עסקים בתל אביב. החברה מחזיקה בידע, בניסיון ובמומחיות לליווי תהליכי הוצאת רישוי עסקים למגוון בתי עסק וחברות.

השלבים להוצאת רישיון עסק בעיריית תל אביב

הליווי של "ביופוד" יסייע לעסק לעבור בשלום את כל השלבים עד לקבלת הרישיון. לחברה יש את בעלי המקצוע הדרושים להתמודדות עם כל הדרישות וההנחיות של עיריית תל אביב ושל גופי הרישוי השונים.

  • הגשת בקשה למידע מקדמי:
    כל עסק עוד לפני פתיחתו, חייב לפנות אל אגף רישוי עסקים בעיריית תל אביב לקבלת מידע על סוג הרישיון שהעסק זקוק לו ומהן ההנחיות לאופן הגשת הבקשה. עכשיו דמיינו את הסיטואציה בה אתם מתנערים מכל הבירורקרטיה ומפקידים אותה בידי צוות המומחים של חברת ביופוד שעושים זאת עבורכם.
  • תכנון העסק והגשת תוכנית:
    העסק צריך לצרף לבקשה תוכניות הנדסיות חתומות על ידי בעל מקצוע מוסמך שהוא מהנדס בניין, אדריכל או הנדסאי אדריכלות. בעל המקצוע בודק שהתוכנית של העסק תואמת להנחיות ולדרישות של גופי הרישוי השונים בעירייה ומחוצה לה. לתוכניות צריך לצרף תרשימים של הסביבה ושל העסק במספר חתכים.
  • הגשת בקשה לרישיון עסק:
    הבקשה מתבצעת באמצעות אתר האינטרנט של העירייה. ההליך מאפשר קליטת מסמכים ותוכניות וצפייה בסטטוס של הטיפול בבקשה. במידה והוגשו כל המסמכים והרישום נעשה כהלכה, תאושר הגשת הבקשה ותעבור לאישור של גורמי הרישוי השונים.
  • מילוי הדרישות של גורמי הרישוי:
    העסק צריך לדאוג מבעוד מועד למלא אחר דרישותיהם של גורמי הרישוי בהתאם לאופיו של העסק, לדוגמא: לעסק של מזון דרוש אישור משרד הבריאות. גורמי הרישוי יערכו ביקורות בעסק ויתנו את אישורם למילוי הדרישות בעסק. לכן, רצוי לקבל את כל הליווי המקצועי מגורם אחד שידע לתכלל את כל הצרכים השונים של הגופים איתם תבואו במגע, כך תוכלו לחסוך זמן, עלויות מיותרות וכמובן כאבי ראש מיותרים. חברת ביופוד מתמחה בליווי עסקים בתחום המזון ובהנפקת רישיונות עסק לכל אוכלוסיות בעלי העסקים בישראל.
  • הנפקת רישיון לעסק:
    כולם רוצים להגיע אל המנוחה ואל הנחלה וזהו הצעד הראשון בדרך לשם. כאשר יתקבלו כל האישורים מכל גופי הרישוי, תנפיק העירייה רישיון שיוצג במקום בולט בתחומי העסק.

רישיון עסק בתל אביב

יתרונות של ליווי מקצועי לקבלת רישיון עסק

לסיום, נמנה את היתרונות בליווי מקצועי לקבלת רישיון עסק

  • בקיאות וידע נרחב בתקנים ובדרישות השונות של הרשויות המקומיות ושל הגופים השונים כמו משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה, המשטרה, כיבוי והצלה ועוד.
  • ניסיון רב אשר יכול לסייע בהכנת התוכניות והמסמכים באופן המתאים לדרישות הרשות המקומית. כך ניתן לייעל ולקצר את משך זמן תהליך הבקשה, לבצע תכנון מראש ולחסוך במשאבים בטווח רחוק.
  • לחברה מקצועית יש הכרות מקרוב עם הליכי רישוי שונים הקיימים בעיריית תל אביב כמו, רישיון זמני, תקופתי, לצמיתות, והיתרים שונים.