מגוון פעילויות בירושלים המתאימות לקיץ

ירושלים, בירת ישראל, היא אחת מהערים התיירותיות ביותר בישראל, וככזאת, היא מעמידה לרשות כל אחד ואחת מביניכם, מגוון רחב של מוקדי תיירות ואטרקציות שונות בהן ניתן לבקר לאורך כל ימות השנה, לרבות חודשי הקיץ. בכל רחבי העיר, תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות המותאמות לכל מטרת בילוי וביקור בעיר, בין אם מדובר בבילוי יומי משפחתי ובין אם מדובר בבילוי רומנטי זוגי בעיר שחוברה לה יחדיו.

אז אילו פעילויות מומלצות תמצאו בירושלים הקיץ?

פעילויות בירושלים במהלך חודשי הקיץ, משלבות בין ביקור במוזיאונים הרבים הפזורים ברחבי העיר בשעות הבוקר והצהריים החמות יותר לבין ביקור בשווקים הצבעוניים המייחדים את העיר בשעות אחר הצהריים והערב אל תוך הלילה, כאשר בין יתר הפעילויות המומלצות בירושלים במהלך חודשי הקיץ תוכלו למצוא:

  • סיור במוזיאוני העיר – ירושלים התברכה בעשרות מוזיאונים וגלריות שונות בהן תוכלו לבקר לאורך כל ימות השנה, כאשר במהלך חודשי הקיץ מומלץ לקיים את סיור המוזיאונים בעיר במהלך שעות הבוקר והצהריים החמות. בין יתר המוזיאונים העומדים לרשותכם בירושלים לצורך כך תוכלו למצוא את מוזיאון ישראל, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון המדע על שם בלומפילד, מוזיאון רוקפלר לארכיאולוגיה, מוזיאון חצר הישוב הישן, מוזיאון הרצל ועוד רשימה מגוונת של מוזיאונים המותאמים לכל המשפחה.
  • שופינג בירושלים – במהלך שעות הבוקר והצהריים החמות, תוכלו לבלות גם באחד מהקניונים ומרכזי הקניות הממוזגים הממתינים לכם ברחבי העיר. בין הקניונים הגדולים והבולטים בעיר תוכלו למצוא את קניון מלחה וקניון ממליא.
  • סיור בשוק מחנה יהודה – אי אפשר לבקר ולבלות בירושלים מבלי להגיע לאחד מהשווקים הצבעוניים והססגוניים ביותר בישראל: שוק מחנה יהודה. השוק שינה את פניו במהלך השנים האחרונות, וכיום, לצד דוכני הבאסות המוכרים, תוכלו למצוא דוכני וחנויות בוטיק המתמחים במכירת קפה איכותי, שוקולד אנין טעם ועוד שפע של מוצרי שוק תוססים וטעימים.
  • סיור בגן סאקר – את שעות אחר הצהריים מומלץ לבלות בגן סאקר המפורסם או בגנים ציבוריים נוספים העומדים לרשותכם ברחבי העיר. במידה ואתם מטיילים עם ילדים בירושלים מומלץ לבקר גם בגן המפלצת המפורסם הממוקם בשכונת קריית יובל.
  • סיור ערב בעיר העתיקה ורחבת הכותל המערבי – כאשר הערב יורד על ירושלים, אנו ממליצים לכם לבקר בעיר דוד, העיר העתיקה ורחבת הכותל המערבי וליהנות מהקסם שאי אפשר להסביר אותו במילים.

לסיכום, ירושלים מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מגוון של פעילויות תיירותיות אותן ניתן לקיים מסביב לשעון לאורך כל ימות השנה, לרבות חודשי הקיץ.