מאגרי תמונות מומלצים

בשנים האחרונות מאגרי תמונות היו אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשיתוף תמונות ברשתות חברתיות. עם זאת, לעתים קרובות הם לא מצליחים לענות על צרכי המשתמש ויוצרים יותר מדי רעש באינטרנט בגלל ההיקף המוגבל שלהם.

על מנת שתוכלו להוריד תמונות ולהשתמש בה למגוון מטרות בין אם הן מטרות עסקיות או אישיות או אפילו חברתיות עליכם להירשם לאחד המאגרים. חלק מהמאגרים מציעים תמונות לשימוש חינם וחלק מהמאגרים מציעים תמונות בתשלום, כדי שתכירו את החוקים השונים של כל מאגר על מנת שלא תסתבכו עם תביעות יוצרים.

תוכן עניינים

מאגרי תמונות מומלצים לשימוש

אם אתם מעלים עמודים באתר שלכם על בסיס יומי, או שאתם עובדים כמעצבי אתרים, ואתם לא רוצים להשקיע הרבה כסף בתמונות. תוכלו להיכנס לאחד מהמאגרים שמציעים תמונות בחינם ולהוריד משם תמונות. 

השימוש בהם אמנם בחינם, אך בחלקם תדרשו לשלם עבורו. אז גם כאן הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות של השימוש במאגר (כמו כאן https://elements-of-design.org/) על מנת שלא תהיו חשופים לתביעה בגין זכויות יוצרים.

לפניכם חלק ממאגרים בהם ניתן להשתמש

Pixabay  – אוסף התמונות של Pixabay זמין לאנשים בחינם. באתר יש אוסף עצום של תמונות, ואנשים יכולים לחפש אותן על סמך מילות מפתח מסוימות כמו "משכנתא" או “איש עסקים”. אם אתם משתמשים בתמונות באתר Pixabay שימו לב לאותיות הקטנות, יכול להיות שתידרשו לעשות לייק בעמוד העסקי של הצלם, או להוסיף שורת קרדיט. לדוגמה, התמונה נלקחה מאתר Pixabay

flickr – אתר נוסף שתוכלו להוריד ממנו תמונות הוא פליקר – פליקר הוא אתר שיתוף תמונות בבעלות יאהו. האתר הוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים בעולם. חלק מהתמונות בפליקר בתשלום וחלקן בחינם.

Depositphotos – הוא מאגר תמונות סופר איכותי, מגוון שלם של נושאים זמינים שיכולים להתאים לכולם למגוון שימושים. Depositphotos  מציעים מבחר חבילות לרכישה.

לסיכום, כדאי להשתמש בתמונות רק לאחר שקראתם את כללי זכויות היוצרים. הסיבה לכך היא שאם תעלו תמונות ולא תפעלו לפי הכללים זה עלול להביא אותכם לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים.