לימודי מקצועות קודש

רוצים להתמקצע בתחום השייך למקצועות הקודש, לדעת ולהכיר את התחום כולו על בוריו ולהרוויח היטב ממקצוע נחשק שיש בו שליחות?

אנחנו כאן בדיוק לשם כך.

אצלינו תוכלו לקבל את המענה המושלם ואת הידע המקצועי והמקיף שיאפשר לכם לצאת לדרך חדשה עם הרבה כלים ויכולות. אלו יפתחו עבורכם שערים בתחומים נחשקים כך שתרגישו כי אכן אתם מבצעים עבודה שיש בה שליחות ומטרה מקודשת.

מהם מקצועות הקודש?

אז למי שלא באמת מבין למה אנחנו מתכוונים, נפרט מעט על מקצועות הקודש ונפרט על מה באמת מדובר.

מקצועות קודש אלו הן עבודות הנדרשות רק בעם היהודי שומר התורה והמצוות.

מדובר במקצועות כמו –

  • כתיבת סת"ם זה כולל כתיבה של מזוזות, תפילין, ספרי תורה, מגילות וכדומה. המלאכה דורשת ידע מקיף איך וכיצד אמורה כל אות להיכתב וכמובן שנדרשת כאן הרבה יראת שמים כדי להבטיח כי אכן הכתיבה תיעשה כמו שצריך עם כל ההלכות.
  • מוהלות – להיות מוהל שמל את ילדי ישראל היא מלאכה מורכבת הדורשת רגישות גבוהה, ידע מקיף, מומחיות מיוחדת ויכולת להתמודד עם כל סוגי הבריתות.
  • לימוד דיינות – אדם שרוצה לעבוד כדיין חייב להכיר את כל חלקי השולחן ערוך ושאר חלקים בתורה הקשורים באופן ישיר וגם עקיף לכל מה שהדיין צריך לדעת. כדי להיות דיין חייבים ללמוד היטב את כל התחומים המדוברים על מנת להצליח להיכנס לתחום החשוב הזה.
  • שוחט ובודק – שחיטה של עופות ובהמות היא מלאכה מסובכת וקשה מאוד. מדובר בעבודה שהיא רבת אחריות. כשאנחנו מדברים על שחיטה, חשוב לציין כי לא כל אחד מסוגל להיות שוחט. האדם שרוצה לעבוד בתחום צריך לקחת בחשבון מספר נתונים בהם הוא חייב להיות:
  1. אדם חזק שלא נרתע מדם.
  2. אדם שמסוגל לעבוד משך שעות רבות בכל יום.
  3. שחיטות רבות נערכות בחו"ל, חשוב לוודא כי אכן יש לשוחט את היכולת לעמוד בזה.

יש עוד שורה ארוכה של מקצועות המתאימים לחרדים שרוצים לעבוד בתחום תורני וקדוש, להתפרנס בכבוד ולהישאר כל הזמן מחוברים לעולם התורני וההלכתי. הוסיפו לכך את הערך המוסף של עיסוק בתחום שהוא למעשה מצווה חשובה וקבלתם את התמהיל המושלם לאדם החרדי.

כך רוכשים מקצועות קודש

מחפשים מקום מוצלח של לימודים לחרדים ?

חשוב שתבינו כי כל התחום הזה של לימודים ושל מקצועות קודש מחייב אתכם בקבלת הסמכה מטעם מקור תורני מפוקח וידוע. לא מספיק שתדעו היטב את כל ההלכות ויהיה לכם את כל הידע הטכני. אם לא יהיו בידיכם תעודות המעידות כי אכן למדתם וגם נבחנתם וכמובן עברתם את כל אלו בהצטיינות, הרי שלא תוכלו באמת להתברג למקומות עבודה נחשבים.

זו הסיבה שחשוב כל כך לשים דגש על לימודים מסודרים במקומות מוכרים וכאלה שאכן יעניקו לכם את ארגז הכלים המלא הנדרש לתחום הרצוי בו בחרתם.