כל מה שצריך לדעת על הדגמים הפופולאריים של חברת רנו

אם יש לכם חיבה מיוחדת לכלי רכב של חברת Renault כאן תוכלו ללמוד את כל המידע הרלוונטי על הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית. הרשימה מאפשרת לכם לראות את המאפיינים הבולטים של כל דגמי החברה וכך לבצע בחירה מושכלת של הדגם המועדף עליכם ביותר.

Renault Clio

רנו Clio זהו דגם קומפקטי שהושק ב- 1990 ונחשב לאחד מרכבי הסופר מיני הכי נמכרים באירופה. דגם זה למעשה שיקם את המוניטין של המותג לאחר שדשדש מעט בשנות ה- 80 בשל החזות הסקסית, המראה המעודכן והעיצוב החדשני. דגם זה כולל עיצוב חיצוני מלוטש וספורטיבי, הוא מרווח מבפנים, הוא מציע ביצועים מרשימים והביצועים שלו עוצמתיים.

Renault ZOE

רנו מזמינה את ציבור לקוחותיה להצטרף למהפכה החשמלית עם דגם ZOE – רכב סופר מיני שהנו 100% חשמלי. דגם זה תורם רבות לשמירה על איכות הסביבה, הוא מציע חוויית נהיגה שקטה וחלקה והוא כולל טכנולוגיה חדשה. ל- Zoe  Renault0% פליטת ממזהמים, טעינה נוחה וקלה ושפע של יישומים שמשפרים משמעותית את חווית הנהיגה.

Renault TWINGO

אם אתם מתגוררים בעיר זהו דגם קומפקטי ומושלם עבורכם. מלבד העובדה שרכב זה שופע בסטייל, הוא מרווח, בעל 5 דלתות ומנוע טורבו איכותי. רנו טווינגו מתאימה לאנשים עם אופי היא ססגונית, שובבית ומלאת חיים. היא מעוצבת כדי להתאים לעיר עם יכולות תמרון טובות יותר לחניה קלה ושלל מקומות אחסון, והיא מציעה את חוויית הנהיגה האופטימלית בלב העיר הגדולה.

Renault KADJAR

מרגישים מעט נועזים ורוצים לצאת להרפתקה גם בשטח וגם בכביש? הכיר או רנו קדג'אר: קרוסאובר חסכוני ומעוצב. עם עיצוב מרהיב ואתלטי, דגם זה הופך כל נסיעה לנוחה ובטוחה יותר במידה משמעותית. בנוסף יש לו ביצועים מעולים כך שגם נסיעת השטח עמו מיטבית וברכישתו תוכלו לצאת להרפתקה בכל תנאי שטח במקסימום נוחות.

Renault CAPTUR

לא כל מי שמחפש אחר הרפתקה חובב נסיעות שטח דווקא. אם החלום שלכם הוא לצאת להרפתקה אורבנית דגם זה מציע לכם מגוון גדול של אפשרויות בהתאמה אישית. מדובר בקרוסאובר העירוני אשר הסטייל שלו יאפשר לכם לבטא את עצמכם בדיוק. דגם זה מגיע עם כמה אפשרויות של שילוב צבעים בהתאם לטעמכם האישי והוא כולל את כל המאפיינים שישדרגו את חוויית הנסיעה העירונית שלכם.

Renault MEGANE

רכב משפחתי יכול להיראות כמו רכב מנהלים ולהציע יתרונות מעולים לנוסעים בו. רנו מגאן גרנד קופה זהו דגם מסובב ראשים ולו עיצוב כריזמטי ואלגנטי ומבנה מרווח ביותר. דגם זה מציג עיצוב מוקפד מבפנים ומבחוץ, הוא מציע יישומים וכלים חדישים לשימוש הנהג ומשמש כרכב משפחתי בסטנדרט גבוה של מנהלים. דגם נוסף הוא ה- Grand Tour, רכב משפחתי אלגנטי ומרווח עם מודולריות מפתיעה ועיצוב שישמש אתכם לכל החיים.

Renault KANGOO

עם Renault KANGOO השילוב בין עבודה ומשפחה לא יכול להיות מושלם יותר. זהו רכב המותאם לכל הצרכים שלכם, הן העסקיים והן המשפחתיים: הוא מרווח ונוח ומתאים לנסיעות קצרות כארוכות, יש לו מבחר אפשרויות מנוע ומקומות ישיבה, יש בו שפע מקום לאחסון, ושלל מאפיינים שהופכים את הנסיעה בו לכמה שיותר נוחה, חסכונית ובטוחה.