כך תבחרו את את הברוקר הנכון לסחר שלכם במט"ח

בעולם הסחר של מט"ח (פורקס), יש לכם אפשרויות רבות בצורות המסחר.

תוכלו להשקיע בעצמכם, ללא עזרה של אף אחד, בעזרת תוכנת מסחר כמו Metatrader 4, שתעדכן אותך במדדים, תייעץ לך אם להשקיע או מתי לצאת.

שוק המט"ח קיים 24 שעות ביממה למשך שישה ימים כאשר תחילת שבוע העבודה יהיה ביום ראשון ושבוע המסחר יסתיים ביום שישי אחר הצהריים לאחר שהברוקרים סגרו את כל ההסכמים וההעברות.

אם אתם סוחרים במט"ח, מן הסתם אתם יודעים כי המסחר במט"ח הולך בזוגות, כאשר מחשבים את שער החליפין בין שתי המטבעות בצורה של מכרז חוקי.

שלא כמו במניות, סוחר לא צריך ללוות כסף או לרכוש ניירות ערך מברוקר כדי להשקיע או לסחור, אך קיימת אפשרות לדמי מסחר.

הברוקרים למעשה מחזיקים את כספי המט"ח בחשבון המשנה את ערך המטבע מדי לילה לאחר הרווחים וההפסדים היומיים. תפקידם של הברוקרים, לטפל בהעברות הכספים בתיקי לקוחות, מייעצים ומתווכים.

קחו בחשבון כי ברוקרים לוקחים נתח מהרווחים שלכם בצורת עמלה. ישנם ברוקרים אשר יסתירו מכם מידע נחוץ בשביל להשאיר את ידם על העליונה. בעבור זה, אם אתם לקוחות חדשים, כדאי שתעשו את שיעורי הבית שלכם על עולם המט"ח כמו שצריך.

כדי לעזור לכם מהפתעות לא נעימות, הנה כמה נקודות על איך לבחור את הברוקר שלכם.

ברוקר

בחירת ברוקר במט"ח מבקשת מכם להבין איזה סוג משקיעים אתם. ומהן מטרות ההשקעה שלכם בפורקס.

לכל ברוקר, הכולל סחר במט"ח, יש יתרונות וחסרונות. חלק מהדברים החשובים שתרצו לקחת בחשבון זה הרגולציה, רמת האבטחה שמספק הברוקר.

כשאתם מחפשים את הברוקר המתאים, תרצו ללכת על ברוקרים ששמם הולך לפניהם. משרדי השקעות מוכרים. פחות מומלץ ללכת על ברוקרים עצמאיים העומדים בפני עצמם ומאחוריהם לא עומד כלום.

קחו את הזמן שלכם כשאתם בוחרים ברוקר כדי לתת לעצמכם את הודאות הנחוצה שאתם מפקידים את כספיכם במקום בטוח. כשאתם פותחים חשבון פורקס, כל הנתונים האישיים והפיננסיים שלכם יופיעו שם. חשבון לא מאובטח יכול להיפרץ על ידי האקרים ואתם תוכלו לאבד את כספיכם מבלי לשם לב מתי זה קרה.

לפני שאתם נותנים לברוקר שבחרתם את כל כספיכם, בדקו את הביקורות עליו, את יכולות המסחר שלו ואת ההתנהלות שלו ברגעי נפילה.

ברוקר טוב הוא ברוקר זמין 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע. כאשר אתם צריכים את הברוקר שלכם, זה שאחראי לכם על הכספים, לא תרצו להרגיש כאילו אתם רודפים אחריו או כאילו הוא מתעלם מכם. ברוקר טוב ידע לעזור לכם בכל שעות היום.

ברוקרים רבים עובדים עם תוכנות מחסר, אשר אמורות לתת להם את כל המידע מכלל פלטפורמות המסחר העצמאיות. בשנים האחרונות פותחו תוכנות עצמאיות למסחר המספקות את כלל התכונות של הברוקרים כולל תרשימי מחיר, חדשות, מחקר וכל זה לפי ההתאמה האישית שלכם.

 תוכלו ללמוד עוד על תוכנות כמו Metatrader 4 באינטרנט ולהחליט בעצמכם מה עדיף עליכם.