טעויות קידום אתרים בגוגל שעשויים לפגוע בקידום האתר שלכם

מכיוון שתחום הקידום האורגני הוא כל כך מסועף ומורכב אנשים המנסים לקדם את האתר שלהם בעצמם או מקדמי אתרים המספקים את השירות הזה כ"בדרך אגב" ולא באמת חיים ונושמים את תחום הקידום האורגני – עשויים ליפול קורבן לטעויות נפוצות רבות הפוגעות באתר במקום לקדם אותו. הדבר הגרוע ביותר הוא כאשר אותם אנשים מקדמים אתרים של בעלי עסקים אחרים ופוגעים באתרים שלהם. הנה כמה מן הטעויות הנפוצות שאתם רוצים להימנע מהם בקידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

מחפשים קיצורי דרך:

מי שיודע באמת מהו קידום אתרים בגוגל לעולם לא ינסה למצוא קיצורי דרך לקידום אתר במעלה תוצאות החיפוש, משהו שעשוי לסכן את האתר בכרטיס כניסה לארגז החול של גוגל ולהיעלמות מתוצאות החיפוש. קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום לטווח ארוך ויכולה להניב עבורכם את התוצאות הטובות ביותר מבחינת כמות התנועה, איכות התנועה, המחיר לליד ולקידום יש עוד השפעות רבות על העסק הרבה מעבר לתנועת הגולשים. אל תחפשו קיצורי דרך – עבדו בצורה נכונה, שפרו את הביצועים והגבירו בהדרגה המסה.

להשקיע רק בפרמטר אחד או שניים:

הקידום האורגני כולל עשרות רבות של פרמטרים שצריך לדאוג להם. על פי גוגל יש למעלה מ200 משתנים המרכיבים את ציוני האתר שלנו המשפיעים על הדירוג שלו. חשוב לקחת בחשבון כמה שיותר פרמטרים ולטפל בהם ולא להתמקד רק בתוכן או רק בקישורים למשל.

קידום אתרים בגוגל

גם היום – הרבה אנשים חושבים על מנוע החיפוש לפני שחושבים על האנשים:

כל העדכונים האחרונים של גוגל עוסקים בשיפור חוויית המשתמש ואיך להציע לגולשים שלהם תוצאות יותר טובות, רלוונטיות, עדכניות ואיכותיות. אם כך, מדוע עדיין אנשים כותבים תכנים ומפוצצים אותם בביטוי המפתח? מדוע אנשים מעדיפים להחסיר אות בביטוי כדי להתאים למילת המפתח הרשומה בגוגל? ובכן צריך לשלב את ביטוי המפתח מספר הגיוני של פעמים במאמר כדי שגוגל ידע מהו הנושא המרכזי של המאמר אבל התמהיל הנכון יהיה בסביבות ה1% חזרות של ביטוי המפתח ועד 2% חזרות לכל היותר שגם כאן יש אומרים שזה יותר מדי.

קישורים פנימיים והכוח שלהם:

אל תשכחו לפזר קישורים פנימיים באתר שלכם. רבים נוטים לזנוח את הקישורים הפנימיים או להמעיט מערכם וזה לא נכון. לקישורים הפנימיים משקל כבד בשיפור הסמכות של עמודים בתוך האתר שלכם ולכן חשוב להקפיד על פיזור קישורים בצורה נכונה כדי לחזק את הקישורים של העמודים הקיימים באתר.