חשבוניות פיקטיביות – מה זה?

חשבוניות פיקטיביות הן עבירה על החוק. אלו הן חשבוניות שאנחנו מוציאים מבלי שנתנו שירות בעבורם. חשבוניות אלו לא חוקיות והן למעשה מהוות דרך להלבין כספים או לקבל כספים שלא כחוק. עלינו לעשות הכול בשביל להימנע מהוצאה של חשבוניות מסוג זה.

החיים יכולים להיות לא צפויים. כאשר אנחנו צריכים בגלל סיבות שונות להוציא חשבוניות פיקטיביות על עבודה שלא באמת עשינו אנחנו צריכים לדעת ולהיות מודעים לכך שאנחנו עוברים על החוק. עבירה זו חמורה מאוד ולכן חשוב שננסה להימנע ממנה כמה שיותר.

חשבוניות פיקטיביות – למה זה לא טוב?

חשבוניות לא אמתיות מהוות עבירה על חוקי המיסים בישראל וכאשר אנחנו מוציאים אותן אנחנו מסתכנים בענישה של קנסות ואפילו זמן ישיבה בכלא. חשבוניות אלו נמצאות פעמים רבות בשימוש של עבריינים ועלינו לעשות הכול בשביל להימנע מהן.

ככלל אף פעם לא טוב לעבור על החוק ותמיד צריך לעשות הכול על מנת לנהוג באופן כנה וחוקי. במקרה בו בכורך הנסיבות נקלענו למצב לא נעים בו אנחנו נאלצים לעבור על החוק חשוב שנעשה הכול על מנת להגן על עצמנו כך שיהיה לנו ייצוג טוב של עורך דין.

כאשר אנחנו שומרים על החוק אנחנו עושים את הדבר הנכון. חשבונית פיקטיבית מהווה עבירה חמורה על החוק ולכן חשוב להימנע מהוצאה שלהן בכל מקרה שלא יהיה. כאשר אנחנו שומרים על החוק אנחנו שומרים על היושרה האישית שלנו.

חשבוניות פיקטיביות – למה לא כדאי לעבור על החוק?

כאשר אנחנו מנהלים עסק יש לנו אחריות לנהל אותו לפי החוק. ניהול העסק שלנו לפי החוק כולל גם אי הוצאה של חשבוניות פיקטיביות שמהוות עבירה חמורה על חוקי המיסים בישראל. במקרה בו אנחנו נחשדים שהוצאנו חשבוניות מסוג זה אנחנו צריכים לפנות לעורך דין מומחה שיסייע לנו.

עבירה על החוק יכולה לפגוע בנו מאוד במיוחד אם אנחנו נתפסים ואנחנו נאלצים לשלם על כך מחיר כבד. חשוב שנהיה מודעים למחיר הכבד שאנחנו ניאלץ לשלם במקרה בו אנחנו עומדים בפני כתב אישום של בית המשפט.

חשבוניות פיקטיביות – איך עורך דין מיסים יכול לעזור איתן?

עורך דין מיסים הוא האיש שעלינו לפנות אליו במקרה שאנחנו מואשמים בעבירות מס כמו למשל הוצאה של חשבוניות לא אמתיות. שמירה על השם הטוב שלנו ועל חזקת החפות שלנו חשובה מאוד. כאשר אנחנו עומדים בפני חקירה של רשות המיסים חשוב שכמה שיותר מהר יהיה לנו עורך דין מומחה.

בסופו של דבר חשוב מאוד להיות כנים ולשמור על החוק. כאשר אנחנו נקלעים למצב בו אנחנו עוברים על החוק חשוב שנשכור עורך דין מומחה למיסים שייצג אותנו. עורך הדין יוכל להעניק לנו ייצוג טוב ואיכותי והוא יוכל לאפשר לנו לקבל עונש מופחת או לצאת חפים מפשע.