חסכון חשמל עם מתג חכם

דרך טובה מאוד לחסוך כסף בכל חודש היא לשפר את האופן שבו אנו מפעילים מכשירי חשמל בבית. ברגע שקונים מכשיר חשמלי חשמל, עדיף שהוא יהיה חסכוני בחשמל אולם על ידי צעד פשוט, תוכלו לחסוך כסף רב גם על ידי החלפה של מתג אחד קטן. נסביר להלן מהו מתג חכם וכיצד הוא מאפשר לכל אחד לחסוך חשמל וגם כסף (והרבה), מדי חודש בחודשו. 

מתג חכם בשליטת אפליקציה 

לא צריך להסביר יותר מדי על מתג רגיל. כולנו מפעילים כאלה מדי יום, בבית, בעבודה. מרימים את המתג והחשמל מופעל, מורידים את המתג והחשמל כבה. אבל מתג חכם מחליף את המתג הרגיל והוא פועל באמצעות אפליקציה. כלומר, המתג "משוחח" עם האפליקציה דרך הווי פיי, הרשת המקומית. המשמעות היא שאפשר לכבות או להפעיל את המפסק אפילו מרחוק. אפשר כמובן גם להפעיל או לכבות את המתג הזה כרגיל, על ידי מסך מגע שמחליף את המפסק הישן. וכעת, נדגים כיצד האמצעי הזה חוסך כסף רב. 

חיסכון בכסף וחשמל בהפעלת הדוד 

צורה אחת שבה מתג חכם חוסך בחשמל מתקבלת כאשר מסירים את המתג הישן של הדוד ומתקינים במקומו את המתג החדש. עם המתג החכם אפשר לדייק בהפעלה של הדוד ובכיבוי שלו. יותר הוא לא יפעל במשך שעות ללא בקרה. בכל רגע אפשר לבדוק דרך אפליקציה לדוד חכם האם הדוד פועל או כבוי. בנוסף, אם יש בבית דוד חשמל שהוא גם דוד שמש, אפשר לכבות את המפסק בכל פעם שמדובר ביום שמש חם וקולטי השמש מספקים מספיק מים חמים. 

כיבוי חשמל מרחוק ובכל זמן

בעזרת מתג חכם יותר החשמל לא יפעל ללא צורך. אפילו אם שוכחים את המתג מופעל, תמיד אפשר להיכנס לאפליקציה ולכבות מרחוק.